סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪
מקצוע:
---
אמנות
אנתרופולוגיה
ביולוגיה
גיאוגרפיה
היסטוריה
הנדסה
חינוך
חשבונאות
יהדות
כלכלה
לימודי א"י
מדעי המדינה
מזרח אסיה
מחשבים
מנהל עסקים
משפטים
סוציולוגיה
ספרות
עבודה סוציאלית
פילוסופיה
פסיכולוגיה
קולנוע ותאטרון
קרימינולוגיה
תיירות
תקשורת
עבודה מס':
רכישת עבודה
מכירת עבודה
אודות
שרות לקוחות
היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
1
2
3
4
5
6
עבודה מס'
63822
הוסף לסל
שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות
, 2004
בדיקת הקשר בין תפיסת איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות, הניתן ע"י נציגי המכירות, לבין נאמנות הלקוחות של תשלובת ישראכרט
14,142 מילים (
כ-43.5 עמ'
), 69 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס'
64066
הוסף לסל
הקשר בין איכות השירות לבין התדמית של חברת התעופה ארקיע
, 2002
בדיקת הקשר בין איכות השירות לתדמית החברה, ותיאור גורמים מרכזיים באיכות השירות של עובדי החברה בהנחה שאלו משפיעים על ירידה בהיקף הלקוחות של "ארקיע".
9,588 מילים (
כ-29.5 עמ'
), 26 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס'
64134
הוסף לסל
הקשר בין איכות השירות הנתפסת לבין נאמנות הלקוח בבית מלון - הצעת מחקר
, 2003
האם קיים קשר בין איכות השירות לבין נאמנות הלקוחות, ואילו גורמים שונים באיכות השירות הנתפסת, משפיעים ביותר על נאמנות הלקוחות.
7,612 מילים (
כ-23.5 עמ'
), 22 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס'
67523
הוסף לסל
איכות השירות בחברת HOT - הוט
, 2008
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות חברת "HOT" - הוט.
15,325 מילים (
כ-47 עמ'
), 67 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס'
67903
הוסף לסל
שביעות רצון ואיכות השירות - חברת "הוט"
, 2008
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה "HOT".
15,317 מילים (
כ-47 עמ'
), 67 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס'
60522
הוסף לסל
איכות השירות במרכזי השיטור הקהילתיים
, 2000
בדיקת איכות השירות במרכז שיטור קהילתי (מש"ק) בהשוואה לתחנת משטרה.
8,823 מילים (
כ-27 עמ'
), 25 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס'
64051
הוסף לסל
שביעות רצון בעבודה ואיכות השירות בחברת VALET SERVICES - הצעת מחקר
, 2002
הצעת מחקר לעבודה העוסקת בקשר הישיר בין שביעות רצון של העובד לבין איכות השירות שהוא מעניק ללקוחות החברה
6,446 מילים (
כ-20 עמ'
), 21 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס'
64067
הוסף לסל
הקשר בין איכות השירות ונאמנות הלקוחות בחברת "ישראייר"
, 2002
מציאת מודל להגדרת איכות השירות ונאמנות לקוחות בעזרת משתנים מדידים וכמותיים כדי לנתח את הירידה במספר לקוחות החברה.
11,474 מילים (
כ-35.5 עמ'
), 26 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס'
64118
הוסף לסל
הקשר בין איכות השירות הניתן בסניף "היפר נטו" לבין נאמנות הלקוחות
, 2003
הקשר בין איכות ושירות והגורמים שהשפיעו על הירידה החדה במכירות בסניף היפר נטו בשנת 2002
5,090 מילים (
כ-15.5 עמ'
), 7 מקורות, 240.95 ₪
עבודות [1–9] מתוך 100
1
2
3
4
5
6
כל הזכויות שמורות Copyright © 2002 — 2025
Ubank
Terms Of Use
•
Privacy Policy