היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין איכות השירות הניתן בסניף "היפר נטו" לבין נאמנות הלקוחות

עבודה מס' 064118

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין איכות ושירות והגורמים שהשפיעו על הירידה החדה במכירות בסניף היפר נטו בשנת 2002

5,090 מילים ,7 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

היפר נטו אבנת ממוקם בקניון אבנת בפתח - תיקווה ושייך לרשת שופר - סל.
הסניף מכיל 35 עובדים 2 סגנים ומנהל בסניף יש מחלקת מעדנית שבה נמכרים פסטרמות נקניקים גבינות רכות וצהובות וסלטים למיניהם מחלקת בשר שבה נמכרים מוצרי הבשר הטריים וכן גם דגים טריים מחלקת מאפית שבה בורקסים לחמים לחמניות ובגטים.
בשנה וחצי האחרונות היקף המכירות של הסניף ירד מ-4.8 מיליון ש"ח בחודש לכ - 3.5 מיליון ש"ח כיום. כמו כן גם מספר הלקוחות ירד בצורה ניכרת בטענה כי המחירים יקרים מאוד (לפני כ שנתיים 6 מיליון), מכיוון שהסניף ממוקם בקניון הוא מכניס המון לקוחות מזדמנים אך סל הקנייה שלהם מאוד נמוך והם לא מתמידים ונשארים בסניף. בסמוך לסניף אך מחוץ לקניון נפתח לפני כ שנתיים סניף מחסני מזון אשר השפיע בצורה משמעותית על הסניף הרבה לקוחות עברו לסניף מחסני מזון.
הבעיה העסקית: בסיכומה של שנת 2002, ניתן לראות שבהשוואה לשנים 2001 - 2000, קיימת ירידה משמעותית בהיקף המכירות של הסניף, וזאת לאור תחזית המכירות השנתית שנקבעת בתחילת כל שנה. בשנת 2002, היתה ירידה בסך של 13% ממחזור המכירות הצפוי, לעומת שנת 2001 שבה היתה ירידה של 5% בלבד, ואילו בשנת 2000, היתה ירידה של 3% בלבד.
שאלת המחקר: מהם הגורמים שהשפיעו על הירידה חדה בהיקף המכירות במהלך שנת
2002.
איסוף הנתונים יתבצע ע"י שאלון מובנה המכיל שאלות סגורות.

תוכן העניינים:
1. שם המחקר
2. מבוא
2.1 הבעיה העסקית
2.2 שאלת המחקר
2.3 מטרות המחקר וחשיבותן
2.4 רציונל המחקר
2.5 משתני המחקר
2.6 השערות המחקר
3. סקירת ספרות
4. מודל המחקר
4.1 מערך המחקר
4.2 המדגם
4.3 כלים
4.4 ההליך
4.5 מגבלות המחקר
4.6 נגישות לשדה המחקר
ביבליוגרפיה
נספח - שאלון

קטע מהעבודה:

שביעות רצון או חוסר שביעות רצון של הלקוח נוצרת כתגובה להתנסות בקבלת שירות
(Rust & Oliver,2000). שביעות רצון היא ניסיון שלאחר מעשה שמשווה בין איכות כפי שנתפסת אצל הלקוח לבין איכות מצופה ע"י הלקוח, כשאיכות השירות מתייחסת להערכה גלובלית לגביי מערך מתן השירות בארגון (Anderson & Fornell,1999).
שביעות רצונו של הקונה, לאחר ביצוע הרכישה, תלויה בביצועי ההצעה יחסית לציפיות שהקונה פיתח בטרם ביצע את הרכישה, כלומר, שביעות רצון היא פונקציה של הביצועים, כפי שנתפסים בעיני הלקוח, ביחס לציפיות.שביעות רצון לקוחות היא גורם בסיסי ויעד מרכזי בשיווק
(Leavitt, Webster אצל Mittal , 1998).

תגים:

קמעונאות · מזון · מרכולים · סופרמרקט · צרכנים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין איכות השירות הניתן בסניף "היפר נטו" לבין נאמנות הלקוחות", סמינריון אודות "הקשר בין איכות השירות הניתן בסניף "היפר נטו" לבין נאמנות הלקוחות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.