היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין איכות השירות הנתפסת לבין נאמנות הלקוח בבית מלון - הצעת מחקר

עבודה מס' 064134

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם קיים קשר בין איכות השירות לבין נאמנות הלקוחות, ואילו גורמים שונים באיכות השירות הנתפסת, משפיעים ביותר על נאמנות הלקוחות.

7,612 מילים ,22 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

מאז שנת 1998 ועד היום, מתרחשת ירידה רציפה באחוזי התפוסה במלון ובמחזורים השנתיים. בעבר מקורות ההכנסה התבססו בעיקר על השוק העסקי (חברות הייטק בינלאומיות ותיירות נכנסת). בעקבות האינתיפאדה ובעקבות המיתון השתנו מקורות ההכנסה של המלון, והוא מתבסס בעיקר על תיירות פנים והשוק העסקי המקומי.
היעד שהציבה הנהלת המלון לשנת 2003 היה עליה באחוזי התפוסה מעל 45% והגדלת המחזור השנתי לכ- 8 מליון דולר.
המלון אינו ממצה את פוטנציאל השוק הקיים, ולכן יש לנסות ולבדוק אילו גורמים הקשורים למלון עצמו, עשויים להגדיל את אחוזי התפוסה והמחזור השנתי על מנת לעמוד ביעדים שהנהלת המלון הציבה לעצמה.
איסוף הנתונים יתבצע ע"י שאלון מובנה המכיל שאלות סגורות.

תוכן עניינים:
פרק ראשון - מבוא  
1.1 רקע  
1.1.1 הצגת הארגון
1.1.2 מיקוד המחקר  
1.2 סקירת ספרות  
1.3 רציונל המחקר  
1.4 המסגרת התיאורטית  
1.4.1 הגדרת משתני המחקר  
1.4.2 סיווג משתני המחקר  
1.4.3 המודל התיאורטי של המחקר  
1.4.4 השערות המחקר  
פרק שני - מתודולוגית המחקר  
2.1 המקורות לאיסוף נתונים  
2.1.1 מקורות מידע ראשוניים  
2.1.2 מקורות מידע משניים  
2.2 הליך המחקר - תכנון דרך איסוף הנתונים  
2.2.1 גישת המחקר  
2.2.2 מערך המחקר  
2.2.3 שיטות איסוף הנתונים ותיאור כלי המחקר  
2.3 תכנון אופן עיבוד הנתונים הגולמיים והצגתם  
2.3.1 תיאור ראשוני של הנתונים  
2.3.2 בחינת השערות המחקר  
2.4 התרומה הצפויה של ממצאי המחקר להשגת מטרותיו
2.5 מגבלות המחקר  
ביבליוגרפיה  
נספח - שאלון 

קטע מהעבודה:

שירות הוא כל פעילות המבוצעת בין שני צדדים, שהוא במהותו אינו מוחשי ואינו יוצר בעלות על דבר כלשהו. ייצור השירות יכול להיות קשור גם למוצר פיזי (קוטלר פ', הורניק י',2000).
בניגוד לארגונים המוכרים מוצרים מוחשיים, בארגונים נותני שירות, השירותים ברובם אינם מוחשיים ומשתנים בהתאם למצב הרוח של נותן השירות ושל מקבל השירות באותו רגע של מתן השירות. לכן, הקריטריונים של הלקוח להערכת השירות המתקבל הם פחות ברורים וסובייקטיביים (Zeithaml et al.,1993).

מקורות:

4
5
מגוון פעילויות בידור ופנאי
23
1
2
3
4
5
מגוון פעילויות לילדים
24
1
2
3
4
5
מתחם המלון מותאם לצרכים עסקיים
25
1
2
3
4
5
אדיבות וסבלנות של צוות המלון
26
1
2
3
4
5
אכפתיות ונכונות לטפל בבעיות
27
1
2
3
4
5
התחשבות בלקוחות חוזרים
28
1
2
3
4
5
תהליך זריז של קבלת ועזיבת חדרים
29
1
2
3
4
5
מהירות בטיפול בבעיות וקריאות מהלקוחות
30
1
2
3
4
5
מקצועיות צוות המלון
31
1
2
3
4
5
הענקת יחס אישי ע"י צוות המלון
32
1
2
3
4
5
הענקת טיפול הולם ובזמן לכול הבקשות
33
1
2
3
4
5
יושר ואמינות צוות המלון
34
1
2
3
4
5
מכלול השירותים הניתנים במלון
35
פרק ד':
לפניך שאלות עם מספר תשובות אפשריות. אנא הקף/פי בעיגול את התשובה המתאימה לך:
36) מספר הפעמים שהתארחתי במלון הנוכחי בשנתיים האחרונות: 1 2-3 3-4 4-5 מעל 5
37) מספר הפעמים שהתארחתי במלון כלשהו בשנתיים האחרונות: 1 2-3 3-4 4-5 מעל 5
במידה מועטה מאוד
במידה מועטה
במידה ממוצעת
במידה רבה
במידה רבה מאוד
5
4
3
2
1
באיזו מידה הנך מעדיף להתארח במלון הנ"ל על פני אירוח במלונות אחרים?
38)
5
4
3
2
1
באיזו מידה המלצת/תמליץ לאחרים על האירוח במלון?
39)
5
4
3
2
1
באיזו מידה תשקול להתארח במלון הנ"ל בעתיד?
40)
5
4
3
2
1
באיזו מידה הינך מרגיש מחויבות להתארח במלון
41)
5
4
3
2
1
באיזו מידה הינך חש יחס חיובי כלפי המלון
42)
עמ' 1 מתוך 31
איכות שירות נתפסת
נאמנות לקוחות
קוגניטיבית
רגשית
צחויבות
פעילה
מוחשיות
מהימנות
היענות
בטחון
אמפטיה
גורמים דמוגרפיים
מין
גיל
מצב משפחתי
השכלה

תגים:

פוטנציאל · שוק · תפוסה · יעדי · מכירה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין איכות השירות הנתפסת לבין נאמנות הלקוח בבית מלון - הצעת מחקר", סמינריון אודות "הקשר בין איכות השירות הנתפסת לבין נאמנות הלקוח בבית מלון - הצעת מחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.