היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין איכות השירות לבין התדמית של חברת התעופה ארקיע

עבודה מס' 064066

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הקשר בין איכות השירות לתדמית החברה, ותיאור גורמים מרכזיים באיכות השירות של עובדי החברה בהנחה שאלו משפיעים על ירידה בהיקף הלקוחות של "ארקיע".

9,588 מילים ,26 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

עבודה זו התמקדה בחברת "ארקיע" לאור העובדה כי ברבעון האחרון של שנת 2001 (6/01 - 3) חלה ירידה של 27% ממספר הלקוחות של החברה לעומת רבעון זה בשנה שעברה (6/00 - 3). לעבודה זו היו שתי מטרות: 1. מטרה מחקרית - לבחון האם קיים קשר בין איכות השירות לבין התדמית של החברה. 2. מטרה יישומית - לתאר גורמים מרכזיים באיכות השירות של ובדי החברה בהנחה שאלו משפיעים על ירידה בהיקף הלקוחות.
השערת המחקר הייתה כי קיים קשר חיובי בין איכות השירות לבין התדמית של חברת התעופה "ארקיע".
המדגם שנבחר לצורך המחקר הנוכחי היה 100 נוסעים. שיטת הדגימה היתה הסתברותית.
מידע ראשוני נאסף באמצעות שאלון אשר הורכב משאלות סגורות.
מידע ראשוני נאסף באמצעות שאלון אשר הורכב משאלות סגורות. השאלות התבססו על שאלונים ממחקרים קודמים והותאמו לצורכי המחקר הנוכחי.
השאלות התייחסו למשתני המחקר; שירות ותדמית, כפי שהם נתפסים ע"י הלקוחות של החברה.

תוכן העניינים
תקציר מנהלים
פרק 1 - מבוא
1.1 תאור הנושא
1.2 הבעיה העסקית
1.3 מטרות המחקר וחשיבותו
1.3.1 מטרה מחקרית
1.3.2 מטרה יישומית
1.4 רציונאל המחקר
1.5 הגדרות משתני המחקר
פרק 2 - סקירת ספרות
תיירות
ובכן מהי תיירות
תבחין פרופיל התייר
תבחין של צורות של טיול תיירותי
מרכיב המערכת התיירותית
חברת ארקיע
מבנה חברת ארקיע
איכות השירות
הגדרות:
מהי תרבות של שירות?
ארגוני שירות - מאפיינים
מיצוב התדמית של השירות
השרות כערך מוסף ללקוח
שביעות רצון לקוחות
מהו איכות השרות המצליח ?
התשואה על איכות השירות
לסיכום
השערת המחקר
פרק 3 -מתודולוגיה
3.1 משתני המחקר:
3.2 אוכלוסיית המחקר
3.3 גודל המדגם:
3.4 שיטת הדגימה:
3.5 כלי המחקר
3.6 ההליך
3.7 שיטת הניתוח
פרק 4 - ממצאים עיקריים
פרק 5 - דיון   וניתוח
פרק 6 - סיכום מסקנות והמלצות
6.1 מסקנות
6.2 המלצות
6.3 מגבלות המחקר
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

חברת "ארקיע" הינה חברת תעופה פרטית במדינת ישראל המפעילה צי של 30 מטוסים, חלקם מטוסי סילון ובפועל מעסיקה 1300 עובדים.
החברה מיישמת טיסות שכר ליעדים שונים באירופה וכמו כן מפעילה קווי טיסה לשדות התעופה בכל הארץ: נתב"ג, שדה דב, אילת, חיפה, ראש פינה, קריית שמונה, ים המלח, עין יהב ומצפה רמון.

תגים:

איכות · השירות · לקוחות · אסטרטגיה · שיווקית · צרכנים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין איכות השירות לבין התדמית של חברת התעופה ארקיע", סמינריון אודות "הקשר בין איכות השירות לבין התדמית של חברת התעופה ארקיע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.