היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [532–540] מתוך 1344
עבודה מס' 64696
השפעת הטמעת תוכנית מחשוב בית ספרי כאמצעי לקידום מוטיבציה להישגיות.
7,233 מילים (כ-22.5 עמ'), 26 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 64695
בדיקת דעות, תחושות ועמדות של גננות ומורות בנושא שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל.
20,800 מילים (כ-64 עמ'), 100 מקורות, 724.95 ₪
עבודה מס' 64678
האם תהליך הפרטת בתי הספר התיכוניים בזרם החינוך הממלכתי הפורמאלי תביא לשיפור איכות החינוך ליעילות ולמצוינות; ומה מידת שביעות רצונם של השותפים במערכת.
17,196 מילים (כ-53 עמ'), 51 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64628
האם מורים לילדים בעלי פיגור שכלי (להלן מפגרים) נוטים לנהוג לפי הצורה בה למדו ועליה חונכו או האם יש לעמדותיהם האישיות משקל נרחב בשיקול דעתם.
11,188 מילים (כ-34.5 עמ'), 37 מקורות, 324.95 ₪
עבודה מס' 64626
האם לימוד תורה שבעל פה יכול להיעשות ביתר קלות ע"י מחשב כאשר התלמידים מכירים את הפעלתו ואת דרך פעולתו.
5,466 מילים (כ-17 עמ'), 14 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 64621
הגדרת המשתנים וסקר באמצעות שאלונים סגורים בקרב תלמידים.
7,192 מילים (כ-22 עמ'), 17 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 64616
מהם המקרים בהן מעורבות הורים עשויה להיות מועילה ובאילו מקרים היא רק מפריעה.
5,552 מילים (כ-17 עמ'), 13 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 64613
סקירת התפקוד הרגשי והחברתי של ילדים בעלי תסמונת דאון כאשר שאלת המחקר היא באיזו צורה ניתן לסייע לילדים בעלי תסמונת דאון להשתלב חברתית
7,190 מילים (כ-22 עמ'), 33 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 64612
כיצד מתעצבת דרכו של הילד דרך עיני הספר בהתאמה ובניגוד לתאוריות שונות אודות התפתחות האישיות.
9,194 מילים (כ-28.5 עמ'), 6 מקורות, 288.95 ₪

עבודות [532–540] מתוך 1344