סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪
מקצוע:
---
אמנות
אנתרופולוגיה
ביולוגיה
גיאוגרפיה
היסטוריה
הנדסה
חינוך
חשבונאות
יהדות
כלכלה
לימודי א"י
מדעי המדינה
מזרח אסיה
מחשבים
מנהל עסקים
משפטים
סוציולוגיה
ספרות
עבודה סוציאלית
פילוסופיה
פסיכולוגיה
קולנוע ותאטרון
קרימינולוגיה
תיירות
תקשורת
עבודה מס':
רכישת עבודה
מכירת עבודה
אודות
שרות לקוחות
היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
1
2
3
4
5
6
עבודה מס'
65871
סל קניות מושבת
הקשר בין שביעות רצון עובדים לשביעות רצון הלקוחות
, 2001
שביעות רצון המועסקים ושביעות רצון הלקוחות בענף הביטוח -סוכנות הביטוח "שקל"
10,403 מילים (
כ-32 עמ'
), 34 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס'
64218
סל קניות מושבת
הקשר בין שביעות רצון העובד, איכות השירות הנתפסת ושביעות רצון הלקוחות בבנק
, 2003
בחינת הקשר בכדי להתמודד עם בעיית הירידה ברווחיות.
8,658 מילים (
כ-26.5 עמ'
), 44 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס'
65692
סל קניות מושבת
שיפור השירות לצרכן במוטורולה ע"י שיפור שביעות רצון עובדים וקיצור משך התורים
, 2001
במחקר שיאמוד את מידת הקשר שבין שביעות רצון לבין שביעות רצון הלקוח, ואיכות השירות.
3,131 מילים (
כ-9.5 עמ'
), 15 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס'
64379
סל קניות מושבת
הקשר בין שביעות רצון, הנעה ומחויבות עובדים בחברת סלקום בע"מ.
, 2002
האם קיים קשר בין שביעות רצון ומוטיבציה למחויבות ארגונית של העובד, ומהם האלמנטים הגורמים ליותר שביעות רצון.
9,225 מילים (
כ-28.5 עמ'
), 40 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס'
65882
סל קניות מושבת
שביעות רצון עובדים
, 2002
הקשר בין שביעות רצון העובד, איכות השירות שלו ושביעות רצון הלקוחות בבנק "הבינלאומי הראשון"
4,518 מילים (
כ-14 עמ'
), 37 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס'
65989
סל קניות מושבת
הקשר בין שכר, יחס ממונים ושביעות רצון בקרב עובדים זרים בענף הבניה (הצעת מחקר)
, 2000
הקשר בין שביעות הרצון של העובדים (והגורמים העיקריים התורמים לשביעות רצון זו) לתפוקה גבוהה
3,181 מילים (
כ-10 עמ'
), 16 מקורות, 216.95 ₪
עבודה מס'
66404
סל קניות מושבת
הקשר בין שביעות רצון בעבודה לבין סטאטוס העסקה ב-"טלא-פלא" (הצעת מחקר)
, 2006
האם קיים הבדל בין רמת שביעות רצון של עובד ארעי לרמת שביעות רצון של עובד קבוע?
3,041 מילים (
כ-9.5 עמ'
), 3 מקורות, 289.95 ₪
עבודה מס'
67903
סל קניות מושבת
שביעות רצון ואיכות השירות - חברת "הוט"
, 2008
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה "HOT".
15,317 מילים (
כ-47 עמ'
), 67 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס'
20115
סל קניות מושבת
השפעת סגנון הניהול מול שביעות רצון המורים
, 1997
סקירת מאפייני ביה"ס מודרני, מנהיגות מתגמלת או מעצבת, שביעות הרצון ממנהיגות זו או אחרת + מחקר אמפירי.
7,989 מילים (
כ-24.5 עמ'
), 25 מקורות, 288.95 ₪
עבודות [1–9] מתוך 100
1
2
3
4
5
6
כל הזכויות שמורות Copyright © 2002 — 2024
Ubank
Terms Of Use
•
Privacy Policy