היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיפור השירות לצרכן במוטורולה ע"י שיפור שביעות רצון עובדים וקיצור משך התורים

עבודה מס' 065692

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: במחקר שיאמוד את מידת הקשר שבין שביעות רצון לבין שביעות רצון הלקוח, ואיכות השירות.

3,131 מילים ,15 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

הארגון הנבדק הוא חברת מוטורולה הנותנת שירות לבעלי מכשירים אלחוטיים וללקוחות המשתמשים במוצרי החברה האחרים.
במצבה הנוכחי של החברה קיימת בעיה במתן השירות ללקוח ובשביעות רצונו מטיב השירות, תופעה זו גרמה לירידה במכירות של כ- 20% בשנת 2001. כמו כן להתמרמרות בקרב העובדים, ובכך ירדה איכות השירות לפיכך תתמקד עבודה זו במחקר שיאמוד את מידת הקשר שבין שביעות רצון לבין שביעות רצון הלקוח, ואיכות השירות.

מטרת המחקר הינה להקנות להנהלת מוטורולה את הכלים האסטרטגיים לאיתור הגורם ומידת ההשפעה שבין שביעות רצון העובדים ושביעות רצון הלקוח, על מנת לשפר את השירות.

שלושת התחומים שיבדקו בו הם:
* העלאת שביעות רצון ומוטיבציה של העובדים
* העלאת רמת השירות
* שיפור התורים במחלקת השירות

תוכן העניינים:
1. הבעיה בארגון המצריכה חדשנות
2. דיון
2.1 כיצד מעלים את שביעות הרצון ומוטיבציה
2.2 שביעות רצון לקוחות
2.2.1 מעורבות הצרכן
2.2.2 עמדות הלקוחות
2.2.3 הקשר בין שביעות רצון לקוח לשביעות רצון העובד
2.3 שיפור התורים
3. מקורות

קטע מהעבודה:

ישנן מספר תאוריות אודות שביעות רצון אצל מועסקים.
התיאוריה השלטת היא של מאסלו הטוען כי לאדם צרכים שהוא מעונין לספקם. אם הוא יראה את זולתו מקבל תמורה מסוימת הוא ירצה לקבל כמוהו. אם הוא יקבל תמורה X הוא תמיד ישאף ליותר, במיוחד אם הוא רואה את חברו מגיע לאותה תמורה.
תיאוריות אחרות, נדושות למדי טוענות כי לעובד לא מספיקה תמורה חומרית, אם כי היא התמורה ההולמת ביותר (קויק, 1981).
שביעות רצון לפי דעת פרופ' הרצברג, היא הבאת העובד לידי עשיית העבודה לשמה להנאתו. דבר זה יכול לקרות רק כאשר העובד אוהב את עבודתו. כדי שעובד ירגיש שהוא אוהב את העבודה צריך שזו תגרום לו הנאה. לשון אחר - צריך שימצא סיפוק בעבודתו (שי, 1985).

תגים:

ארגון · שירות · עובדים · כוח · אדם · רמת · שירות · לקוח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיפור השירות לצרכן במוטורולה ע"י שיפור שביעות רצון עובדים וקיצור משך התורים", סמינריון אודות "שיפור השירות לצרכן במוטורולה ע"י שיפור שביעות רצון עובדים וקיצור משך התורים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.