עבודה מס' 065692
מחיר: 203.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: במחקר שיאמוד את מידת הקשר שבין שביעות רצון לבין שביעות רצון הלקוח, ואיכות השירות.
3,131 מילים ,15 מקורות ,2001
הארגון הנבדק הוא חברת מוטורולה הנותנת שירות לבעלי מכשירים אלחוטיים וללקוחות המשתמשים במוצרי החברה האחרים.
במצבה הנוכחי של החברה קיימת בעיה במתן השירות ללקוח ובשביעות רצונו מטיב השירות, תופעה זו גרמה לירידה במכירות של כ- 20% בשנת 2001. כמו כן להתמרמרות בקרב העובדים, ובכך ירדה איכות השירות לפיכך תתמקד עבודה זו במחקר שיאמוד את מידת הקשר שבין שביעות רצון לבין שביעות רצון הלקוח, ואיכות השירות.
מטרת המחקר הינה להקנות להנהלת מוטורולה את הכלים האסטרטגיים לאיתור הגורם ומידת ההשפעה שבין שביעות רצון העובדים ושביעות רצון הלקוח, על מנת לשפר את השירות.
שלושת התחומים שיבדקו בו הם:
* העלאת שביעות רצון ומוטיבציה של העובדים
* העלאת רמת השירות
* שיפור התורים במחלקת השירות
תוכן העניינים:
1. הבעיה בארגון המצריכה חדשנות
2. דיון
2.1 כיצד מעלים את שביעות הרצון ומוטיבציה
2.2 שביעות רצון לקוחות
2.2.1 מעורבות הצרכן
2.2.2 עמדות הלקוחות
2.2.3 הקשר בין שביעות רצון לקוח לשביעות רצון העובד
2.3 שיפור התורים
3. מקורות
ארגון · שירות · עובדים · כוח · אדם · רמת · שירות · לקוח
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיפור השירות לצרכן במוטורולה ע"י שיפור שביעות רצון עובדים וקיצור משך התורים", סמינריון אודות "שיפור השירות לצרכן במוטורולה ע"י שיפור שביעות רצון עובדים וקיצור משך התורים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.