היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות בכפר הנופש אלמוג - הצעת מחקר

עבודה מס' 064115

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשר במטרה להתמודד עם הירידה ברווחי החברה.

4,590 מילים ,15 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

כפר הנופש אלמוג נמצא בקיבוץ אלמוג שבצפון ים המלח. הקיבוץ נוסד בשנת 1979 ע"י גרעין בני קיבוצים ומשתייך לתק"ם. הוא נמצא 25 דקות מירושלים ו- 5 דקות מים המלח. כפר הנופש שוכן בפאתי הקיבוץ והחדרים צופים אל נוף מדברי פראי. החדרים ברמה גבוהה ובהם 81 יחידות נופש, הכפר מורכב מיחידות שונות.
כפר הנופש אלמוג אינו מגיע לידי מיצוי פוטנציאל המכירות של החדרים וקיימת ירידה של 50% החל משנת 1999 בהיקף מכירות החדרים. החברה מתקשה למצות את מלוא פוטנציאל השוק, היא אינה מגיעה ליעדי הרווחיות שלה ואיתנותה הפיננסית נפגעת.
רמת שירות לקויה משפיעה באופן ישיר על מספר הלקוחות שהולך ופוחת, וזה משפיע על ירידה בהיקף הלינות של כפר הנופש.

תוכן העניינים
1. שם המחקר
פרק א': מבוא
1.1   רקע
1.1.2 הצגת הארגון
1.1.2.1 הבעיה העסקית:
1.1.2.3 מטרותיו הישומיות והתיאורטיות של המחקר:
1.2 סקירת ספרות
1.3 רציונאל המחקר
1.4 מסגרת התיאורטית
1.4.1 הגדרת משתני המחקר
1.4.1.1 משתנה בלתי תלוי - איכות שירות נתפסת
1.4.1.2 משתנה תלוי - שביעות רצון לקוחות
1.4.1.3 המשתנה המתווך - נאמנות לקוחות
1.4.2 מודל המחקר
1.4.3 השערות המחקר
פרק ב': המתודלוגיה של המחקר
2.1 המקורות לאיסוף נתונים
2.2 מקורות מידע ראשוניים: האוכלוסייה והמדגם
2.3 אוכלוסיית המחקר:
2.1.1.2 המדגם.
2.1.1.3 - נגישות לשדה המחקר
2.1.1.4 מקורות המידע המשניים
2.2 הליך המחקר - תכנון דרך איסוף הנתונים
2.2.1 גישת המחקר
2.2.2 מערך המחקר
2.2.3 השיטות לאיסוף הנתונים ותיאור
כלי המחקר
2.3 תכנון אופן עיבוד הנתונים:
2.3.1 תיאור ראשוני של הנתונים
2.3.2 בחינת השערות המחקר
2.4 התרומה הצפויה של ממצאי המחקר להשגת מטרותיו
2.5 מגבלות המחקר
2.6 לוח זמנים משוער
פרק ג: ביבליוגרפיה
נספח - שאלון

קטע מהעבודה:

הורניק וקוטלר (2000), סבורים שההבנה העסקית שיש לנהל את שביעות רצונו של הלקוח היא אחת מהתפתחויות הדרמטיות של השנים האחרונות בתחום הניהול והשיווק. הם מציינים כי, הקשר בין שביעות רצונו של הלקוח ממוצריה ושירותיה של הפירמה ובין הביצועים העסקיים בטווח הבינוני והארוך, הוא קשר שנחקר והוכח במחקרים מעשיים ותיאורטיים רבים.

תגים:

תיירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות בכפר הנופש אלמוג - הצעת מחקר", סמינריון אודות "הקשר בין איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות בכפר הנופש אלמוג - הצעת מחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.