עבודה מס' 066441
מחיר: 483.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הקשר בין איכות השירות ובין נכסיות המותג לבין נאמנות לקוחות בחברת "יורומוטורס 2000 בע"מ" - הצעת מחקר
7,027 מילים ,38 מקורות ,2007
מדו"ח הכספים של סוף שנת 2006 נתגלה כי ישנה ירידה של כ-12% בלקוחות החברה וכתוצאה מכך ירידה ברווחי החברה. כיום אנו עדים לכך שהלקוח הוא במרכז ולכן רוב החברות הן נותני שירות והן נותני מוצר הופכות להיות ממוקדות לקוח.
בסניף חדרה "יורומוטורס 2000 בע"מ" אנו עדים לירידה במספר לקוחות כתוצאה מירידה בנאמנות הלקוחות אשר יכולה להיגרם ממספר גורמים הקשורים בו.
על מנת להגדיל את מספר הלקוחות ולשמור על לקוחות קיימים, ישנם שני גורמים עיקריים העשויים להביא לפתרון הבעיה עסקית הם: איכות השירות והערך הנתפס של המותג בעיני הלקוחות.
למחקר ישנם שני מטרות עיקריות:
המטרה הראשונה היא אקדמית ובאה לבחון בתיאוריה את השאלה, המטרה השנייה היא יישומית והיא באה לענות על הצורך לפתור את הבעיה בארגון ולהגיע למצב של נאמנות לקוחות.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין איכות השירות ובין נכסיות המותג לבין נאמנות לקוחות (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "הקשר בין איכות השירות ובין נכסיות המותג לבין נאמנות לקוחות (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.