היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [415–423] מתוך 997
עבודה מס' 67091
בחינת הסיקור התקשורתי הישראלי, תפיסת הציבור הישראלי את הסיקור, וכיצד משפיע אופי הסיקור על דעת הקהל הישראלי כלפי פעולות אלו.
14,246 מילים (כ-44 עמ'), 33 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 67071
כיצד סיקרה התקשורת הישראלית את ההחלטות שהביאו להקמת ועדת חקירה במקרה זה, מהם הגורמים האפשריים שהשפיעו על צורת הסיקור, ולמה דווקא פרשה זו קיבלה בולטות וחשיפה גדולה.
11,535 מילים (כ-35.5 עמ'), 29 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 66993
תכנית פעולה יחצנית לטיפול בשלוש בעיות של האגודה.
4,591 מילים (כ-14 עמ'), 13 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 66964
ניתוח של שש פרסומות חטיפים/ממתקים ששודרו בערוץ 2 ב-2007.
4,997 מילים (כ-15.5 עמ'), 8 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 66963
בחינת אופן עיצוב דמות "ישראלי מזרחי" בשלוש טלנובלות ישראליות, בין השאר תוך שימוש בדיעות קדומות וסטריאוטיפים עדתיים מוקצנים.
4,988 מילים (כ-15.5 עמ'), 11 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 66950
ניתוח מאפיינים של שירים ומחקר באמצעות שאלונים שחולקו לאנשים המעורים בתחום המוסיקה בישראל.
3,496 מילים (כ-11 עמ'), 2 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 66943
האם היווה "העולם הזה" כגוף המושפע מהאידיאולוגיה של יוצרו, אורי אבנרי, אלטרנטיבה רעיונית להלכי הרוח הממסדיים (השלטוניים והעיתונאיים)באותה תקופה? אם כן, באיזו צורה?
10,002 מילים (כ-31 עמ'), 33 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 66919
מהן התמורות הנתפסות בהרגלי קניות והמקום של האינטרנט בתמורות הללו? סקירת ספרות וראיונות.
9,392 מילים (כ-29 עמ'), 28 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 66914
האם חלו שינויים בדימויי הגברים בשנת 2005 לעומת 1985 בפרסומות בעיתונים "ידיעות- אחרונות" ו-"מעריב" בחודשים מאי יוני ויולי.
28,874 מילים (כ-89 עמ'), 20 מקורות, 604.95 ₪

עבודות [415–423] מתוך 997