היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [424–432] מתוך 997
עבודה מס' 66905
השוואה בין החוקים הקיימים בנושא אתיקה עיתונאית והאם אפשר להשליך חוקים אלו על עולם הבלוגים בלי לרסן את חופש הביטוי.
5,126 מילים (כ-16 עמ'), 28 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 66901
האם הפרסום המסחרי והמדיה הם מהגורמים לאי-השוויון המגדרי או שרק משקפים אותו - סקירת ספרות רלוונטית בנושא.
3,904 מילים (כ-12 עמ'), 20 מקורות, 223.95 ₪
עבודה מס' 66900
התפתחות הפרשה, יחס התקשורת הישראלית מול יחסה של התקשורת הזרה והשוואה בין הסיקור של פרשת מוחמד א-דורה (30.9.2000) מול פרשת שלהבת פס (26.3.2001).
14,989 מילים (כ-46 עמ'), 32 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 66897
השפעת הפרסום במדיה הטלוויזיונית על כוונת הקניה של ילדים והעדפותיהם וההשפעות השליליות של הפרסום בטלוויזיה על הילד.
1,982 מילים (כ-6 עמ'), 5 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 66870
ניתוח, מסרים ודרכי פעולה
3,318 מילים (כ-10 עמ'), 0 מקורות, 205.95 ₪
עבודה מס' 66869
תכנית מפורטת למסע יחסי ציבור למוצר סלולרי בשם Free Cell.
9,576 מילים (כ-29.5 עמ'), 7 מקורות, 628.95 ₪
עבודה מס' 66868
הצגה וניתוח ביקורתי של שני הקמפיינים הפירסומיים.
2,517 מילים (כ-7.5 עמ'), 15 מקורות, 144.95 ₪
עבודה מס' 66867
ניהול מותגים - מיתוג מחדש של מדינת ישראל על פי כללי השיווק
2,151 מילים (כ-6.5 עמ'), 6 מקורות, 132.95 ₪
עבודה מס' 66854
השוואה בין שני סרטים שמציגים את דמות השאהיד- "הבועה" ו"גן עדן עכשיו": המסרים השונים שמועברים דרך הסרטים, ההבדלים בשפה הקולנועית ובפנייה לקהל לאומי ובינלאומי.
11,053 מילים (כ-34 עמ'), 20 מקורות, 362.95 ₪

עבודות [424–432] מתוך 997