עבודה מס' 066993
מחיר: 302.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תכנית פעולה יחצנית לטיפול בשלוש בעיות של האגודה.
4,591 מילים ,13 מקורות ,2007
האגודה למען החייל הינה גוף אזרחי הפועל בתחומי הרווחה למען חיילי צה"ל.
האגודה מעניקה לחיילים תרומה הן בפן הרגשי והן בפן הכלכלי תוך פעילויות שונות אשר היא מבצעת.
בעבודה זאת ניתחנו את האגודה עפ"י מודל RACE .
בתחילה, בשלב המחקר ניתחנו את האגודה עפ"י שני מודלים, SWOT ו PEST בהם תיארנו את היסטוריית האגודה והרחבנו על פעילותיה הרבות לרווחת חיילי צה"ל.
בעזרת מודלים אלו עלתה בעיית המחקר שחולקה ל 3:
* מחסור בתרומות.
* חוסר ידיעה מצד ה"לקוחות" חיילי צה"ל על העזרה שיש ביכולתם לקבל מהאגודה.
* מחסור במתנדבים.
נקבעה תוכנית פעולה, זוהו מספר בעלי עיניין והותאמו להם מדיות אשר באמצעותן ניתן לפנות אליהם.
נקבעה תוכנית תקשורת עפ"י המודל התקשורת שלמעשה הסביר מה האגודה רוצה להעביר לציבור בעזרת איזה מסר, מיהו קהל היעד וכיצד.
לאחר מכן בעזרת 5 שלבים שבתיאוריה של ליונברגר הצגנו כיצד יאמץ הציבור את הרעיון כי האגודה למען החייל היא ארגון חשוב, מהותי אשר פועל מתוך דאגה לרווחת החייל.
לסיום, בשלב הערכה נעזרנו בשני מודלים: תיאוריית קביעת סדר היום ודגם הלמידה החברתית בהם נבחן את תוצאות התוכנית.
תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
שלב המחקר
ניתוח SWOT
ניתוח PEST
שלב הפעולה והתקשורת
ניתוח עפ"י המודל של קוטלר
זיהוי בעלי עניין ומדיה מתאימה
תוכנית תקשורת
תוכנית יחסי ציבור
לוח גאנט
שלב הערכה
מודל תיאוריית קביעת סדר היום
דגם הלמידה החברתית
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח - תיק ניהול משבר
יחסי ציבור · SWOT · PEST · קוטלר · פורטר · גאנט · הלמידה החברתית
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי ציבור - האגודה למען החייל", סמינריון אודות "יחסי ציבור - האגודה למען החייל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.