עבודה מס' 066919
מחיר: 362.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מהן התמורות הנתפסות בהרגלי קניות והמקום של האינטרנט בתמורות הללו? סקירת ספרות וראיונות.
9,392 מילים ,28 מקורות ,2007
"הבעיות המעסיקות את בני האדם משתנות,ושינוי זה אינו חל באקראי אלא בעיקר בהתאם לצרכים המשתנים של החברה ושל הכלכלה (לזרספלד.פ ומרטון.ר 1948/1995) .
במחקרי זה ארצה להתמקד בנושא הרגלי הקניות של מגוון אנשים באינטרנט, כאשר הנושא הכללי הוא תמורות בהרגלי קניות בכלל. בהיותנו חיים בעידן המודרני, יש שאומרים שהגיע לכמעט מיצוי הטכנולוגיה, חיינו נהיו קלים ברבדים שונים ורבים. בתחומים רבים ישנם הקלות ו"הנחות" כך שגם הרגלי החיים משתנים. אם זה ברכבים, שהיום יש כמעט לכל אחד,אפילו במדינות נידחות, או במכשירים סלולאריים,שלפחות בארץ יש יותר מכשירים מאנשים, כשהמשפט הנפוץ לכך הוא: "איך הסתדרנו בלי לפני כן?". במיוחד הואצה התפתחותו של ה"כפר הגלובלי" בעזרתו של האינטרנט כך שכל אדם שנגיש לרשת ה, world wide web- יוכל להתעניין בכל תחום שחפצה נפשו ויוכל להכיר כל תרבות מצידה האחר של העולם ממש אצלו במחשב.
תוכן העניינים:
מבוא ורקע כללי
א. הקדמה- האינטרנט כמדיום בתקשורת ההמונים
ב. התנהגות צרכנית מתווכת על ידי טכנולוגיה
ג. מסחר אלקטרוני
ד. קניות באינטרנט - הבדלי מגדר וגיל
ה. ראיון
דיון מסכם
ביבליוגרפיה
רכישה מקוונת · הבדלי מגדר · גיל קניות · התנהגות צרכנים · צריכה · מסחר אלקטרוני
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הרגלי קניות באינטרנט ", סמינריון אודות "הרגלי קניות באינטרנט " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.