היישום אינו מחובר לאינטרנט

החדרת פיתרון RFID לשרשרת האספקה הקמעונאית

עבודה מס' 064814

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית שיווקית להחדרת פתרון RFID לכיסוי שרשרת האספקה (Supply chain) של רשתות השיווק הקמעונאיות בארץ ע"י חברת ATCOM

5,362 מילים ,13 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

ה- RFID (Radio Frequency Identification) היא טכנולוגיה המאפשרת עקיבה אלחוטית מרחוק אחרי מיקום וכמות אובייקטים (מוצרים\אנשים\בע"ח) הקיימים באזור מסוים הנבחר ע"י המשתמש. ע"י הצמדת אלמנט זיהוי ("תגית RFID") לאובייקט ניתן פתרון ל"שקיפות מלאי" הנדרשת במקרים של צורך בבקרה הדוקה על מלאים וכן במקרים של תנועה ושינוע האובייקטים ממקום למקום.

טכנולוגיית הRFID היא בעלת עדיפות טכנולוגית ומסחרית על סימוני הברקוד הקיימים כיום על מוצרים שונים בשרשראות האספקה (Supply chains) מכיוון שהיא, בניגוד לברקוד, מאפשרת בקרה אלחוטית מרחוק ב'לחיצת כפתור' על מלאי ומיקום המוצרים בכל אחד משלבי שרשרת האספקה: מהיצרן דרך המפיצים ועד ללקוח הסופי וזאת ללא צורך בקריאה ידנית של המוצרים בצורה 'טורית' (דבר הגוזל משאבי זמן,תקציב ונוחות). כיום ממומשת טכנולוגיה הRFID בניהול לוגיסטי של מלאים במחסנים וע"י כך מהווה מימוש של "מרכז" שרשרת האספקה (החלק בשרשרת האספקה שאינו כולל את תחילתה: היצרנים, ואת סופה: הלקוח).

מטרת התוכנית השיווקית לתכנן את החדרת הטכנולוגיה גם ל 'sales floor' וגם לרצפת הייצור, כלומר גם לשלב סימון המוצרים לאחר ייצורם וגם לשלב העברת המוצר לצרכן (אולמות המכירה ברשתות השיווק) כך שיבוטל הצורך בהוצאת המצרכים מהעגלה כדי לסרוק אותם בקורא האופטי הנוכחי אלא ביצוע קריאה אוטומטית של המוצרים אותם שם הלקוח בעגלה באופן מקבילי וביצוע חיוב אוטומטי, דבר שיחסוך זמן תורים ברשתות השיווק ובכ"א הנדרש לשם ביצוע החיוב. כך תושלם תפיסת הבקרה באמצעות RFID על כל שרשרת האספקה, דבר שיאפשר בסופו של דבר קצב מכירות יעיל וגבוה יותר לכל הגורמים בשרשרת האספקה והכנסות גבוהות יותר לETCOM כספקית הפתרון.

עיקרי התוכנית:
שכנוע לקוחות ב'חיים נוחים יותר באמצעות קניות נוחות יותר' ושימוש ב'כוח הלקוח' על מנת לשווק את פיתרון ה RFID לרשתות השיווק. לאחר מכן העזרות בכוח של רשתות השיווק על מנת להחדיר את פיתרון הזיהוי באמצעות ה RFID גם ליצרניות המוצרים אותם מוכרת רשת השיווק. ביצוע תוכנית שיווקית "מתגלגלת" מהלקוח ליצרן.

תוכן עניינים:
1. המצב השיווקי הנוכחי
1.1 תאור החברה והשוק בו היא פועלת
1.2 מצב השוק
1.3 אפיון הגישה השיווקית בה נוקטת החברה
1.4 תיאור המוצר על פי השלב במחזור החיים בו הוא נמצא
1.5 תיאור המוצר על פי מרכיבי תמהיל השיווק
1.6 אסטרטגיית הבידול והמיצוב שנבחרה עבור המוצר
1.7 תיאור סביבת המיקרו של החברה
1.8 תיאור סביבת המאקרו של החברה

2. ניתוח הזדמנויות
2.1 ניתוח SWOT
2.2 דילמות שיווקיות

3. הגדרת יעדים
3.1 יעדי חדירה
3.2 יעדי נתח שוק
3.3 יעדי מוניטין
3.4 יעדים פיננסיים\מכירות
3.5 יעד מודעות
3.6 יעדים טכנולוגיים

4. אסטרטגיה שיווקית
5. תוכנית פעולה
6. אמצעי בקרה
מקורות המידע

קטע מהעבודה:

טכנולוגיית הRFID היא בעלת עדיפות טכנולוגית ומסחרית על סימוני הברקוד הקיימים כיום על מוצרים שונים בשרשראות האספקה (Supply chains) מכיוון שהיא, בניגוד לברקוד, מאפשרת בקרה אלחוטית מרחוק ב'לחיצת כפתור' על מלאי ומיקום המוצרים בכל אחד משלבי שרשרת האספקה: מהיצרן דרך המפיצים ועד ללקוח הסופי וזאת ללא צורך בקריאה ידנית של המוצרים בצורה 'טורית' (דבר הגוזל משאבי זמן,תקציב ונוחות). כיום ממומשת טכנולוגיה הRFID בניהול לוגיסטי של מלאים במחסנים וע"י כך מהווה מימוש של "מרכז" שרשרת האספקה (החלק בשרשרת האספקה שאינו כולל את תחילתה: היצרנים, ואת סופה: הלקוח).

תגים:

ATCOM · RFID · אספקה · קמעונאי · שיווקית · שרשרת · תוכנית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "החדרת פיתרון RFID לשרשרת האספקה הקמעונאית", סמינריון אודות "החדרת פיתרון RFID לשרשרת האספקה הקמעונאית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.