היישום אינו מחובר לאינטרנט

בינה מלאכותית ושוק העבודה הישראלי: אתגרים והזדמנויות

עבודה מס' 071276

מחיר: 99.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מאמר קצר בנושא.

1,378 מילים ,15 מקורות ,2024

תקציר העבודה:

לא קיימת הגדרה מקובלת למונח 'בינה מלאכותית', אבל מונח זה משמש לרוב לתיאור מכונה או מערכת המבצעות משימות שלרוב מתבצעות על ידי חשיבה אנושית, כגון הבנת שפה טבעית, למידת התנהגויות או פתרון בעיות(1). משכך, היא שם מטאפורי למצב בו מנסים לדמות את יכולות החשיבה האנושית באמצעים טכנולוגיים(2). המערכות מסוגלות ללמוד, להסתגל, ולקבל החלטות באופן עצמאי, תוך שימוש במגוון טכניקות, כגון למידת מכונה, עיבוד שפה טבעית, ראייה ממוחשבת וכו'.

התפתחות טכנולוגיות הבינה המלאכותית בשנים האחרונות הובילה לפריצות דרך משמעותיות, פתחה הזדמנויות חדשות ויצרה שווקים חדשים במגוון רחב של תחומים.
עם זאת, חדירתן של טכנולוגיות בינה מלאכותית מעוררת גם חששות רבים. חששות אלה נוגעים להשלכות אפשריות בין היתר גם על שוק העבודה, כאשר קיים חשש מפני הדחקת עבודות רבות כתוצאה מאוטומציה, מה שעלול להוביל לאבטלה ופערים חברתיים, כאשר בהיבט הסוציו-אקונומי, מדיניות האיחוד האירופי לדוגמה\ מבקשת להבטיח כי ההשקעה בתחום הבינה המלאכותית תפעל כדי לסייע לצמצם את אי-השוויון ולקידום אוכלוסיות מוחלשות(6).

תוכן העניינים:
מבוא
1. אילו מקצועות נמצאים בסיכון?
2. בינה מלאכותית ושוק העבודה הישראלי
3. סוף דבר

קטע מהעבודה:

לצד היתרונות הכרוכים באוטומציה של תהליכים ואיכות החיים הנלווים לה, קיים חשש שהטכנולוגיה תצמצם את הביקוש לידיים עובדות ותייתר מקצועות והתמחויות רבות באופן שיוביל לאבטלה. מחקר שביצע בית ההשקעות גולדמן סאקס 900 מקצועות ב-22 תעשיות קבע הערכה לפיה רבע ממשימות העבודה הנוכחיות בתעשיות אלו יכולות להתבצע באופן אוטומטי על ידי בינה מלאכותית. הדוח מעריך כי בשל מבנה שוק העבודה הישראלי, בישראל מדובר בכמעט 30% משוק העבודה(7).

תגים:

בינה · מלאכותית · טכנולוגיה · שוק · עבודה · עסקים · מקצוע · מקצועות · ישראל · chatgpt

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בינה מלאכותית ושוק העבודה הישראלי: אתגרים והזדמנויות", סמינריון אודות "בינה מלאכותית ושוק העבודה הישראלי: אתגרים והזדמנויות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.