היישום אינו מחובר לאינטרנט

רכבי הליסינג בישראל

עבודה מס' 071281

מחיר: 309.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ענף רכבי הליסינג בישראל.

8,737 מילים ,9 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

עבודתנו באה לבחון את ענף רכבי הליסינג בישראל, לסקור את התחרות בענף ולהציג את מיקומן של חמשת החברות המובילות בתחום אל מול מתחרותיהן וזאת באמצעות ניתוח מאמרים שונים שעוסקים בתחום וכן באמצעות מודל SWOT אשר מציג את חוזקות, חולשות, סיכונים והזדמנויות של חברת הליסינג השונות.
בחלקה הראשון של העבודה סקרנו את ענף הליסינג בישראל כאשר חלק ראשון מציג את התפתחות הענף של רכבי ליסינג בישראל משנות ה-90 ועד היום, חלק שני את כמות הרכבים בישראל וענף הרכב בכללותו, חלק שלישי מציג את המתחרים השונים בענף רכבי הליסינג, חלק רביעי את החוקים בקיימים בתחום ואילו חלק חמישי בפרק זה את הרגולציות השונות של הענף. חלק אחרון בפרק הסקירה מציג את המגמות העתידיות של ענף הליסינג בישראל.
חלקו השני של מחקר זה עוסק בניתוח מודל SWOT על 3 חברות מובילות בענף רכבי הליסינג בישראל. חלק זה מציג למעשה כל חברה בנפרד על חוזקותיה, חולשותיה, הסיכונים הקיימים עבורה בענף וכן ההזדמנויות הקיימות בענף.
חלק שלישי של המחקר הינו פרק המתודולגיה אשר מתאר כיצד בנוי המחקר, מי הם משתתפי המחקר השונים, מהו כלי המחקר בו נעשה שימוש וכולי. חלק רביעי הינו ממצאי המחקר כאשר חלק זה מחולק לשני חלקים שונים: חלק ראשון מציג את סטטיסטיקה תיאורית של משתתפי המחקר ואילו חלקו השני מציג את ממוצעי תשובות הנשאלים על שביעות רצונם מחברות הליסינג השונות.
חלק רביעי ואחרון הינו פרק הסיכום, מסקנות והמלצות המחקר. חלק זה מהווה את עיקרי הדברים שעלו מתוך המחקר תוך הצגת מסקנותיו, מגבלותיו והצעות למחקרי המשך נוספים בתחום מחקר זה.
בחרנו לעסוק ולחקור את ענף רכבי הליסינג בישראל כי מצאנו שענף זה התפתח רבות לאחרונה, חלו עליו חוקים חדשים ותחום זה הינו תחום תחרותי מאוד בישראל כאשר הוא מאפשר לצרכנים רכבים לקניה, השכרה, ליסינג תפעולי וליסינג מימוני- שירותים רבים אשר לא קיימים בענפים רבים במשק.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. ענף רכבי הליסינג בישראל
2.1 התפתחות הענף
2.2 רכבים על הכביש
2.3 מתחרים בענף הליסינג
2.4 חוקים
2.5 רגולציות בענף הליסינג
2.6 מגמות עתידיות בענף הליסינג
4. מודל SWOT מתחרים ענף הליסינג
4.1 שלמה סיקסט
4.1.1 חוזקות החברה
4.1.2 חולשות החברה
4.1.3 הזדמנויות לחברה
4.1.4 איומים לחברה
4.2 אלבר
4.2.1 חוזקות החברה
4.2.2 חולשות החברה
4.2.3 הזדמנויות לחברה
4.2.4 איומים לחברה
4.3 אוויס
4.3.1 חוזקות החברה
4.3.2 חולשות החברה
4.3.3 הזדמנויות לחברה
4.3.4 איומים לחברה
5. מתודלוגיית המחקר
5.1 מערך המחקר
5.2 מדגם המחקר
5.3 שיטת הדגימה
5.4 כלי המחקר
5.5 הליך המחקר
5.6 עיבוד הנתונים
6. ממצאים
6.1 משתנים אישיים של משתתפי המדגם
6.2 סטטיסטיקה תיאורית צרכים ושימושים בחברות ליסינג
6.2.1 תדירות נסיבות לפניה לחברת ליסינג
6.2.2 שיקולים בבחירת חברת ליסינג
6.2.3 אמצעי חשיפה לחברות הליסינג השונות
6.3 תפיסת מדי שירות של חברות הליסינג השונות
6.4 סיכום ממצאים
7. סיכום מסקנות והמלצות
7.1 סיכום
7.2 המלצות המחקר הנוכחי
7.3 המלצות למחקרי המשך
7.4 מגבלות המחקר
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים
9.1 שאלון המחקר
9.2 פלטי SPSS
9.3 טבלת ממוצעי תשובות נשאלים

קטע מהעבודה:

מספר כלי הרכב הפרטיים הנוסעים על כבישי המדינה מסתכם בכ- 2.25 מליון ש"ח מתוך כך, צי הליסינג המצרפי בישראל מוערך בכ- 215 אלף כלי רכב, נכון לסוף שנת 2013, כאשר מרבית החברות בענף פעילות גם בתחום ההשכרה לטווח קצר והיקפו של שוק זה מוערך בכ-60 אלף כלי רכב נוספים. כפעילות משלימה ולצורך גיוון מקורות ההכנסה פועלות חברות הליסינג גם, כאמור, בתחום השכרת רכבים לטווח קצר, ליסינג לפרטיים, שירותי מוסך וגרירה ובשנים האחרונות גם בתחום הסחר בכלי רכב חדשים ומשומשים. הגיל הממוצע של צי הליסינג הוא כשנתיים - נמוך משמעותית מגיל הרכב בשוק הפרטי אשר הינו כ-7 שנים, וזאת נוכח מבנה עסקאות הליסינג, שהינו לטווח ממוצע של שלוש שנים, המוביל לגלגול מהיר יחסית של הצי. לפיכך, חלקם של ציי הרכב (חברות ליסינג וציים המוחזקים ישירות ע"י תאגידים) במסירות רכב חדש גבוה משמעותית מנתח השוק שלהן מסך הרכבים בישראל. סך ההכנסות השנתיות מפעילות ליסינג לשנת 2012 מוערך בכ-9 מיליארד ₪ ואילו סך ההכנסות מהשכרה הסתכם בכ-3 מיליארד ₪ לאותה התקופה (טוטנאור ובן-נון, 2014).

תגים:

שיווק · כלי רכב · ליסינג · השכרת רכב · תשתיות · רישיון · מימון · תפעול · ענף · משק · יבואן · ישראל · תחבורה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רכבי הליסינג בישראל", סמינריון אודות "רכבי הליסינג בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.