היישום אינו מחובר לאינטרנט

מדיניות ילודה

עבודה מס' 071275

מחיר: 99.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת השפעתה של מדיניות שליטה על קצב הילודה על שיעורי הילודה ועל המבנה החברתי והכלכלי במדינה.

1,514 מילים ,14 מקורות ,2024

תקציר העבודה:

מדיניות שליטה על קצב הילודה היא נושא מורכב בעל השלכות משמעותיות על המדינה והחברה. מדיניות זו מתייחסת להתערבות ממשלתית במטרה להשפיע על מספר הילדים שנולדו לאישה או למשפחה. ההתערבות עשויה להתבצע באמצעות מגוון אמצעים, ישירים ועקיפים. הנושא מעורר עניין רב בשל ההשלכות הישירות שלו על האזרחים. המחקר יתמקד בבחינת השאלות המרכזיות: מה מניע מדינות להתערב בקצב הילודה? אילו אמצעים משתמשות מדינות לצורך כך? מהן ההשפעות על קצב הילודה על שיעורי הילודה, המבנה החברתי והכלכלה? מהן ההשלכות האפשריות של מדיניות שליטה על קצב הילודה על ישראל?

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת סיכום ורשימת ביבליוגרפית, מלבד מראי המקום המצוינים במהלך העבודה.

קטע מהעבודה:

מדינות רבות נוקטות במדיניות שליטה על קצב הילודה בדרכים שונות. הסיבות לכך רבות ומגוונות, וניתן לחלקן לקטגוריות עיקריות:
* מטרות כלכליות: מדינות רואות בשליטה על קצב הילודה כלי לקידום צמיחה כלכלית. ההנחה היא שצמצום גודל האוכלוסייה יביא לירידה בלחץ על משאבים, שיפור בתשתיות ובהשקעות בחינוך ובבריאות , ועלייה בפריון העבודה. מנגד, ככל שהאוכלוסייה גדלה, עולים הביקושים ברשתות השיווק והקמעונאות. הביקוש למזון, אופנה, אנרגיה, נותני שירותים וכמובן דירות עולה משמעותית.

תגים:

ילודה · פיריון · פרו נטליזם · מדיניות · סין · קצב · מדינה · טיפולי פוריות · ילדים · הפלות · הפלה · לידה · תינוקות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדיניות ילודה", סמינריון אודות "מדיניות ילודה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.