סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪
מקצוע:
---
אמנות
אנתרופולוגיה
ביולוגיה
גיאוגרפיה
היסטוריה
הנדסה
חינוך
חשבונאות
יהדות
כלכלה
לימודי א"י
מדעי המדינה
מזרח אסיה
מחשבים
מנהל עסקים
משפטים
סוציולוגיה
ספרות
עבודה סוציאלית
פילוסופיה
פסיכולוגיה
קולנוע ותאטרון
קרימינולוגיה
תיירות
תקשורת
עבודה מס':
רכישת עבודה
מכירת עבודה
אודות
שרות לקוחות
היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
1
2
3
4
5
6
עבודה מס'
71102
סל קניות מושבת
עבודה מרחוק בהיבט זמן העבודה וזמן המנוחה
, 2022
הגדרת העבודה מרחוק בעידן הדיגיטלי, ניתוח סוגים שונים של עבודה מרחוק והסוגיות והאתגרים המשפטיים שהיא מציבה במשפט העבודה.
21,457 מילים (
כ-66 עמ'
), 261 מקורות, 549.95 ₪
עבודה מס'
62519
סל קניות מושבת
הקצאת זמן של מנהלים מול הקצאת זמן של מנהלות בשוק העבודה בישראל
, 1999
מהו הבדל חלוקת הזמן בין מנהלים למנהלות במשק הישראלי.
4,971 מילים (
כ-15.5 עמ'
), 11 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס'
51083
סל קניות מושבת
תכנית ב JAVA המאפשרת למדוד ולנהל זמן גלישה באינטרנט או זמן ביצוע כל תכנית אחרת.
, 2000
0 מילים (
כ-0 עמ'
), 0 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס'
32705
סל קניות מושבת
בניית יחידת לימוד שעניינה תעשיה ואיכות סביבה
, 2001
בניית יחידת לימוד שעניינה "איכות הסביבה = איכות חיים", בשיטות לימוד התואמות כיתות הטרוגניות, במטרה לפתח מודעות לנושא איכות הסביבה והתעשיה.
2,089 מילים (
כ-6.5 עמ'
), 7 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס'
63822
סל קניות מושבת
שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות
, 2004
בדיקת הקשר בין תפיסת איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות, הניתן ע"י נציגי המכירות, לבין נאמנות הלקוחות של תשלובת ישראכרט
14,142 מילים (
כ-43.5 עמ'
), 69 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס'
64066
סל קניות מושבת
הקשר בין איכות השירות לבין התדמית של חברת התעופה ארקיע
, 2002
בדיקת הקשר בין איכות השירות לתדמית החברה, ותיאור גורמים מרכזיים באיכות השירות של עובדי החברה בהנחה שאלו משפיעים על ירידה בהיקף הלקוחות של "ארקיע".
9,588 מילים (
כ-29.5 עמ'
), 26 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס'
64134
סל קניות מושבת
הקשר בין איכות השירות הנתפסת לבין נאמנות הלקוח בבית מלון - הצעת מחקר
, 2003
האם קיים קשר בין איכות השירות לבין נאמנות הלקוחות, ואילו גורמים שונים באיכות השירות הנתפסת, משפיעים ביותר על נאמנות הלקוחות.
7,612 מילים (
כ-23.5 עמ'
), 22 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס'
67523
סל קניות מושבת
איכות השירות בחברת HOT - הוט
, 2008
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות חברת "HOT" - הוט.
15,325 מילים (
כ-47 עמ'
), 67 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס'
67903
סל קניות מושבת
שביעות רצון ואיכות השירות - חברת "הוט"
, 2008
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה "HOT".
15,317 מילים (
כ-47 עמ'
), 67 מקורות, 725.95 ₪
עבודות [1–9] מתוך 100
1
2
3
4
5
6
כל הזכויות שמורות Copyright © 2002 — 2024
Ubank
Terms Of Use
•
Privacy Policy