היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליכים בקידום איכות

עבודה מס' 062839

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ישום תיאוריות בניהול איכות הלכה למעשה בסניף "ברגר קינג" ב"קריון" קרית ביאליק.

6,938 מילים ,7 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

בעבודה זו בחרנו להתמקד ברשת "בורגר קינג" הבינלאומית, בסניף "קריון" בקרית ביאליק.
מטרת עבודה זו היא לבחון את איכות השירות שניתנת ברשתות מזון מהיר זו, השניה בגודלה בארץ.
בעבודה זו נציג בקצרה סקירה "היסטורית" קצרה של הרשת, ונבחן את ההתפתחויות שחלו בתעשיית המזון המהיר (המעבר מממכר חד גוני לרב גוני ועשיר) תוך בדיקה דקדקנית של מימדי איכות השירות השונים.
על מנת להזיק מסקנות הנוגעות לאיכות השירות שניתן ברשתות המזון המהיר, הועבר סקר ל-40 לקוחות, שנשאלו לגבי שביעות רצונם בנוגע לאיכות המזון, טעמו, מגוונו, איכות השירות שניתן ע"י העובדים, שביעות רצונם מהמקום, מהעיצוב ומהמרחב ועוד.
עבודה זו כוללת סקירת תהליכים שהתרחשו ב"בורגר קינג" סניף קריון כגון: ,Benchmarking T.Q.M., ניהול עפ"י אילוצים, שינדוס ועוד. כך גם יוצגו בעבודה נקודות חופפות ושאינן חופפות בין "בורגר קינג" סניף קריון ובין מתחריה תוך שימת דגש על הניסיון "להדביק את הפער" בינם. לבסוף, יוצג תרשים בקרה המתאר את התהליך אותו עובר הלקוח בבואו לרכוש מוצר מזון ברשת זו, יוצגו הבעיות שהועלו לאחר העברת סקר שביעות רצון בקרב לקוחות "בורגר קינג" סניף קריון (באמצעות אידרת הדג) ואת הפתרונות לבעיות אלו.

תוכן העניינים:
מבוא
ברגר קינג- קצת היסטוריה
( Total Quality Management) T.Q.M
Benchmarking
עיצוב מחדש: שינדוסReengineering -
ניהול על פי אילוצים: .(TOC) Teory Of Constcaints
מודל השימוש במוצר
פתרונות לבעיות שעלו ב"אידרת הדג"
סקירת ספרות
ביבליוגרפיה

מקורות:

מדינת ישראל נציבות שירות המדינה, (1993), ניהול איכות בשירות המדינה, ג'וינט ישראל- אלכא, 18-38.
קאר, ד., ליטמן, א., (1997), מדריך לניהול איכותי בשנות ה- 90, מטב , 19-108.
ג'והן פ. לאב, (1987): מקדונלד'ס: מאחורי הקשתות".
Richard L. Oliver (1999), " Whence Consumers Loyalty?" In: Journal Of
Marketing, Vol. 63 (Special issue 1999), 33-44.
Ruth N. Bolton and Katherine N. Lemon (1999), " A Dynamic Model Of Customers Usage Of Services: Usage As An Antrcedent Ahd Consequence Of Satisfaction" In: Journal Of Marketing Reaserch ,Vol. 46, 171-186.

תגים:

מזון מהיר · מקדונלדס · ניהול איכות · אילוצים · ניהול · שינדוס

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליכים בקידום איכות", סמינריון אודות "תהליכים בקידום איכות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.