עבודה מס' 067408
מחיר: 228.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת השלבים והגורמים הרלוונטיים להצלחה של הטמעת מערכת CRM.
4,304 מילים ,18 מקורות ,2008
המהפכה התעשייתית והייצור ההמוני שבא בעקבותיה הביאו לניתוק הקשר האישי וההיכרות שבין היצרן או המשווק לבין הצרכן הסופי, ולמגמות ייצור ושיווק הפונות לכלל השוק או לכל היותר לשווקים מתוחמים.
התחרות הגוברת, ההתפתחות הטכנולוגית ובפרט מהפכת האינטרנט, הביאו את תפיסת ה-CRM המנסה ליצור היכרות מלאכותית בין הארגון ללקוח (Chen and Popovich, 2003), תוך העזרות במערכות מידע מתקדמות המאפשרות לאורגנים השונים בארגון לשתף ביניהם את פרטי ההיכרות שצברו ביחס לכל לקוח, וכתוצאה מכך מאפשרות לשפר את השרות ללקוח, את נאמנות הלקוח לארגון, את הקשר השיווקי שבין הארגון ללקוח, ובסופו של יום לשפר את רווחיות הארגון ואת תחרותיותו.
למרות הקונצנזוס הקיים בדבר חשיבותן של מערכות CRM להצלחתם של ארגונים עסקיים (Bohling et al, 2006), מתברר כי ניסיונות רבים בתחום זה הסתיימו בכישלון חלקי או מוחלט (Johnson, 2004). בעבודה זו סקרנו את השלבים ואת הגורמים הרלוונטיים להצלחה של הטמעת מערכת CRM, תוך התמקדות בהבנה שמערכת CRM אינה רק כלי טכנולוגי אלא ביטוי לתפיסה שיווקית שונה לחלוטין.
תוכן העניינים:
תקציר
מבוא - מערכות CRM והניסיון בהטמעתן
פרק 1 - תכנון מוקדם והערכה
פרק 2 - יעדי ההטמעה של CRM
פרק 3 - גורמים בהטמעת CRM
סיכום
הצעות להמשך מחקר
ביבליוגרפיה
מערכות · CRM · מערכת · הטמעה · ניהול · קשרי · לקוחות · השפעה · ערך · עסקי · CRM · Customer · Relationship · Management · ארגון · כישלון · כישלונות · הצלחות · הצלחה · ROI
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הטמעת מערכות CRM והשפעתן על הערך העסקי", סמינריון אודות "הטמעת מערכות CRM והשפעתן על הערך העסקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.