היישום אינו מחובר לאינטרנט

האינטרנט בשירות הקמעונאות - CRM

עבודה מס' 066915

מחיר: 386.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עקרונות ה-CRM והכלים הטכנולוגיים ליישום התפישה הניהולית.

5,136 מילים ,4 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

המידע הרב העומד לרשותו של הלקוח המתוחכם, מודעותו של הלקוח לזכויותיו ולשפע האפשרויות העומדות לבחירתו, והקלות הרבה בה יכול הלקוח לעבור לחברה מתחרה - כל אלה מאתגרים חברות המעוניינות לשמור על לקוחותיהן, וליצור ערכים מוספים אשר יסייעו לשמירת נאמנותו של הלקוח.
תחום ניהול קשרי הלקוחות (Customer Relationship Management-CRM) הופך לאחד מתחומי הפעילות העיקרים במדיניות השיווקית של פירמות רבות (כאשר עדות לכך היא ההתפתחות המהירה של השוק למערכות CRM ממוחשבות, שאמורות לתת תשובות לאסטרטגית ניהול הלקוחות של הפירמה).
בבסיס אסטרטגיית ניהול קשרי לקוחות נמצאת ההכרה שהלקוח הבודד, ולאו דווקא מוצר זה או אחר, הוא יחידת הניתוח העיקרית של הפירמה, לפיכך, איסוף מידע מפורט ברמת הלקוח וניתוחו יכולים לתרום רבות להצלחת הארגון.
במהלך סקירה זו נציג את העקרונות של ניהול קשרי לקוחות בארגונים ואת הכלים הטכנולוגיים ליישום התפישה הניהולית .
בין השאר נתאר את מהות הניהול העכשווי של קשרי לקוחות המתמקד בפיתוח ושימור נאמנות לקוחות , אסטרטגיות השיווק הנגזרות ממנה, ההיבטים הטכנולוגיים של מערכות CRM - אוטומטיזציית השיווק , מרכזי שרות וכד'. הכלים האנליטיים המאפשרים ניתוח קשרי הארגון עם לקוחותיו לשיפור השרות והרווחיות ונציג בקצרה את התוכנות הייעודיות העוסקות בתחום זה.
כמו כן, נבדיל בין הצד האנליטי והצד התפעולי של פתרון הCRM. באפליקציות האנליטיות משתמשים כדי לכוונן ולמפות יעדים אסטרטגיים לארגון כך שהאפליקציות התפעוליות יוכלו למקסם את האינטראקציה עם הלקוחות.
דרך נוספת להבחין בין השניים היא שמרבית האפליקציות התפעוליות "נוגעות" בלקוחות בעוד האפליקציות האנליטיות פועלות מאחורי הקלעים.
למעשה שימוש נכון במידע יוביל לכך שמערכת היחסים עם הלקוח תעוצב מחדש (אם יהיה צורך בכך) כך שתיתן ביטוי לרצונות הארגון והלקוח כאחד.

תוכן העניינים:
מבוא
תקציר מנהלים
הצגה וניתוח המוצר ותכונותיו
תכונות/ מאפייני המוצר:
מערכות תומכות למערכת הCRM-
חשיבותה של מערכת ה- CRM והתועלות אותן ניתן להפיק מיישומה
ניתוח הסביבה הרלוונטית
התהליך השיווקי של המערכת
מגמות חזויות לעתיד
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

המידע הרב העומד לרשותו של הלקוח המתוחכם, מודעותו של הלקוח לזכויותיו ולשפע האפשרויות העומדות לבחירתו, והקלות הרבה בה יכול הלקוח לעבור לחברה מתחרה - כל אלה מאתגרים חברות המעוניינות לשמור על לקוחותיהן, וליצור ערכים מוספים אשר יסייעו לשמירת נאמנותו של הלקוח.
תחום ניהול קשרי הלקוחות (Customer Relationship Management-CRM ) הופך לאחד מתחומי הפעילות העיקרים במדיניות השיווקית של פירמות רבות (כאשר עדות לכך היא ההתפתחות המהירה של השוק למערכות CRM ממוחשבות, שאמורות לתת תשובות לאסטרטגית ניהול הלקוחות של הפירמה).
בבסיס אסטרטגיית ניהול קשרי לקוחות נמצאת ההכרה שהלקוח הבודד, ולאו דווקא מוצר זה או אחר, הוא יחידת הניתוח העיקרית של הפירמה, לפיכך, איסוף מידע מפורט ברמת הלקוח וניתוחו יכולים לתרום רבות להצלחת הארגון.
במהלך סקירה זו נציג את העקרונות של ניהול קשרי לקוחות בארגונים ואת הכלים הטכנולוגיים ליישום התפישה הניהולית .

תגים:

לקוח · ניהול · שיווק · שימור לקוח · קימעונאות · CRM

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האינטרנט בשירות הקמעונאות - CRM", סמינריון אודות "האינטרנט בשירות הקמעונאות - CRM" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.