עבודה מס' 066969
מחיר: 271.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מרכיבי מערכת CRM יתרונותיה והציפיות ממערכת זו, תוך התייחסות ליישום המערכת והטמעתה בחברה T.T.I.
4,185 מילים ,6 מקורות ,2004
CRM - היא מערכת ממוחשבת לניהול קשרי לקוחות, שתפקידה לרכז את כל המידע הקיים לגבי לקוח קיים ולאפשר לנציגי החברה הבאים בקשר עם הלקוחות ולכל הגופים בחברה המתממשקים למידע הנצבר במערכת לתפקד טוב יותר, על סמך מידע זמין ועדכני בכל עת. התפיסה המנחה ב-CRM היא העמדת הלקוח במרכז. מדובר באסטרטגיה עסקית לבחירת ניהול לקוחות בכדי להגדיל את שווים לחברה בטווח הרחוק, יצירת יתרון תחרותי באמצעות מקסום רווחי החברה, הקמת מרכזי טיפול בלקוח ובבעיותיו, הצפת צרכי לקוח ומגמות בשוק, ריכוז נתונים על כל הממשק לקוח-חברה, ניהול הידע בחברה בתוך החברה ועם הלקוחות של החברה וכמובן העלאת רמת שביעות רצון הלקוח. אם עד כה הארגון התמקד בניהול המוצרים שלו, הרי מעתה ועל פי תפיסת ה-CRM הארגון יתמקד בעיקר בלקוחותיו ולא רק זה, אלא יתמקד בניהול הקשרים והיחסים עם הלקוחות, יבצע אבחנה בין לקוחות ויבדוק היכן כדאי להשקיע משאבים ניהוליים בפעילותו מול הלקוחות. המערכת מנהלת את כל האינטראקציות על סוגיהן עם הלקוח, במטרה להרחיב את בסיס הלקוחות על ידי השגת לקוחות חדשים ומתן שירות יעיל ללקוחות הקיימים.
CRM דורשת פילוסופיה ותרבות עסקים ממוקדות צרכנים בכדי לתמוך בשיווק יעיל, מכירות, טיפול בבעיות לקוח (הן Post Sale והן טיפול בבעיות במרכז סיוע ללקוחות) ותהליכי שירות. אפליקציות CRM יכולות לאפשר ניהול יחסי לקוחות יעילים בתנאי שלחברה יש את המנהיגות, האסטרטגיה והתרבות המתאימה. CRM אינה מערכת המהווה פתרון טכנולוגי בלבד אלא מערכת המחייבת תפיסת עולם שונה. מדובר בפתרון הכולל שילוב של טכנולוגיה עם התייחסות ממוקדת ומכוונת של עובדי החברה ללקוח הבודד. מדובר על שינוי תפיסתי וארגוני ולא רק החצנת מסרים ללקוחות והזמנתם לחזות בפניה החדשות של החברה, יש צורך בשינוי יסודי של כל עובדי ומנהלי החברה לכל לקוח ולקוח.
מטרת האסטרטגיה זוהי מערכת כוללת של שיווק, מכירות ושירות אך מחייבת שיתוף פעולה עם מערכות וגופים אחרים בחברה כמו מערכות פיננסיות, תפעוליות וניהוליות, לצורך סיפוק צרכי הלקוחות, הפעלת המערכת והפעלת בקרה על המערכת.
ה-CRM הנו נושא מדובר בשוק העסקי בשנים האחרונות, מדובר של שוק של כ- 25 מיליארד דולר בשנה ועל קצב גידול של כ- % 30-25 בשנים הקרובות.
בחלקה הראשון של העבודה זו נתייחס למרכיבי המערכת וליתרונותיה, נסקור את שוק ה-CRM והציפיות מהמערכת. בחלקה השני של העבודה נתייחס ליישום המערכת והטמעתה בחברת T.T.I.
תוכן עניינים:
מבוא - מהי CRM, הגדרה ותפיסת יסוד
חלק א'
סיווג מערכות מידע - חלוקה פונקציונאלית
שוק ה-CRM
ציפיות ושיקולים למערכת CRM
יישום CRM
מודולים עיקריים ליישום CRM
חלק ב'
חברת T.T.I:
רקע - החברה והענף
מדוע יש מקום למערכת בחברה
מבנה המערכת בחברה ואופן ההטמעה
בעיות שהתעוררו בזמן ההטמעה
השפעת המערכת על החברה והמבנה הארגוני
סיכום
ביבליוגרפיה
CRM · מערכות · מידע · ניהוליות · דרך · הטמעת · מערוכת · מידע
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע ניהוליות - הצגת מערכת CRM", סמינריון אודות "מערכות מידע ניהוליות - הצגת מערכת CRM" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.