עבודה מס' 066706
מחיר: 392.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הצעה למחקר בנושא הקשר בין הדרכת עובדים לבין איכות השירות הניתן בסוכנות הנסיעות איסתא.
6,840 מילים ,30 מקורות ,2002
איסתא ליינס, רשת הנסיעות הגדולה בישראל ואחת מהותיקות, נוסדה בשנת 1956 ע"י חבורת סטודנטים מהטכניון כארגון לחילופי סטודנטים בין האוניברסיטאות בארץ לאוניברסיטאות עמיתות בחו"ל. זמן קצר לאחר מכן החלה לפעול כארגון הנסיעות והתיירות של הסטודנטים בישראל וצמחה במהלך השנים לחברה מובילה בתחום הנופש והנסיעות לחו"ל, עם התמחות מיוחדת בתיירות לצעירים וסטודנטים.
מטרתו של המחקר תהיה לבדוק מהם הגורמים המשפיעים על מתן שירות איכותי והאם קיים קשר בין הכשרת עובדים טובה לבין מתן שירות איכותי.
אם כך,כותבת העבודה תבדוק :
1. את הקשר בין הכשרת עובדים לבין איכות השירות המסופק ע"י סוכן הנסיעות בחברת הנסיעות איסתא ליינס.
2. את הקשר בין הכשרת העובד לבין שביעות רצון הלקוחות בחברת הנסיעות איסתא ליינס.
3. את הקשר בין מקצועיות הסוכן לבין מידת שביעות רצון הלקוחות בחברת הנסיעות איסתא ליינס.
תוכן עניינים:
1. מבוא
1.2 רקע כללי על הארגון
1.3 מטרות ויעדי הארגון
1.4 מבנה ארגוני
1.5 מאפייני עבודה עיקריים
1.6 הדרכה וקליטה
1.7 רמות השכר
1.8 הצגת הבעיה העסקית
שאלות המחקר ומטרות המחקר
2. סקירת ספרות
3. רציונל המחקר
4. הגדרת המשתנים
5. השערות המחקר
6. מתודולוגיה
6.1 מערך המחקר
6.2 הגדרת האוכלוסייה
6.3 יחידות הדגימה
6.4 מסגרת המדגם
6.5 גודל המדגם
6.6 שיטת הדגימה
6.7 שיקולים בבחירת המדגם
7. מגבלות המחקר
8. לו"ז משוער
ביבליוגרפיה
שיטות מחקר · איסתא · הכשרת עובדים · הדרכה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין הדרכת עובדים לבין איכות השירות", סמינריון אודות "הקשר בין הדרכת עובדים לבין איכות השירות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.