עבודה מס' 064117
מחיר: 324.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת גיוסו של כח אדם חיצוני והשפעתו על יעילותו של הארגון ותרומתו לרמת המוטיבציה של העובדים הקבועים.
9,921 מילים ,21 מקורות ,2003
המחקר הנוכחי התבצע במחלקת "בינוי ותשתיות" ארגון שרות, בבית הספר לרפואה הנמצא בקמפוס עין-כרם. המניע למחקר היה העובדה כי קיימת ירידה ברווחיות הארגון בשנת 2002 ועלייה במספר התלונות מצד לקוחותיו של הארגון על איכות שרות לקויה ואי עמידה בזמנים סבירים.
בארגון מועסקים עובדים קבועים ועובדי קבלן. מטרת המחקר היתה לבחון את גיוסו של כח אדם חיצוני והשפעתו על יעילותו של הארגון וכן את תרומתו לרמת המוטיבציה של העובדים הקבועים.
אוכלוסיית המחקר כללה את כלל עובדי הארגון המונים כ- 750 עובדים.
המדגם שנקבע לצורכי המחקר היה 100 לקוחות אשר נחלק באופן שווה בין לקוחות המקבלים שירות מהעובדים קבועים ולקוחות המקבלים שירות מעובדי קבלן.
כלי המחקר היה שאלון שכלל שאלות המתייחסות לשביעות רצון הלקוחות מטיב השירות מתפקודם של העובדים.
תוכן עניינים
תקציר
פרק ראשון - מבוא
פרק שני - סקירת ספרות
פרק שלישי - מתדולוגיה
פרק רביעי - ממצאים דמוגרפיים ונתוח סטטיסטי
פרק חמישי - דיון וניתוח
פרק שישי - סיכום מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים - שאלונים
הערת מערכת: העבודה אינה כוללת קובצי SPSS ו- EXCEL.
5. גרוס איילת (2002) , שיפור השירות דרך עיניו של הלקוח , מעריב- עסקים, 24.3.02 .
6. דונת, ניר. (2002). על חזון ה - C.R.M וסיכויי ההצלחה ביישומו. הפורטל הישראלי לצרכנות, חברה ואינטרנט. http://www.bsh.co.il/ShowArticle2.asp?ArticleId=527 CategoryId=24
7. הרשטיין, ר. (2000) , ניהול המותג. הוצאת מטר.
8. לביא אייל (2001) , מוציאים עבודה החוצה ,מעריב, 17/12/02 .
9. משולם אילן (2001 ) , אסטרטגיה של משאבי אנוש ,אדם ועבודה, מרץ 2001,עמ' 33/34
10. נבון, מיכל. (2002), תכנון תמהיל כוח אדם, לוטם - פיתוח ארגוני והדרכה.
11. פורטר, מ. (2000), פורטר על תחרות. הוצאת מטר.
12. פוקס, ש.( 2002), ניהול משאבי אנוש מתקדם,אוניברסיטת בר- אילן
13. קוטלר, פ. והורניק, י. (2000). ניהול השיווק. הוצאת האוניברסיטה הפתוחה. רמת אביב, תל אביב.
14. שטאובר יצחק (2002) , העסקת עובדים זמניים מעלה שאלות ארוכות טווח, משאבים, אוקטובר 2002.
15. שימרון אביבה (2002) ,למידה ארגונית ואבטחת איכות בשירות , תוכנית לה"ב - ביה"ס
למנהל עסקים אונ' ת"א.
16. שמש מאיר (2002), ייעול מערך אנשי השטח, באמצעות מערכת C.R.M,מעריב עסקים, 20.2.02 .
17. Grossman, H. (2002), Job and Non-Job Stressors and their Moderators, Journal of Occupational Psychology, 60 (2), 115-132. (2002).
18. Gurkllesy, C. Wallwf, J. (2002), The Shifting Paradigm in no. 4 Marketing Research, Journal of the Academy of Marketing (Fall 2002), 367-387
19. Fowst, G. (2002), Can Marketing and Manufacturing Coexist? Harvard Business Review, September-October (2002), pp. 104-114
20. Ross, K. (2002), Contingent Work, Washington D.C.: Economic Policy Institute.
עובדים · זמניים · עובדי · קבלן
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין אופן ההעסקה לבין איכות השירות הניתן ע"י מחלקת בינוי ותשתיות בקמפוס אוניברסיטאי", סמינריון אודות "הקשר בין אופן ההעסקה לבין איכות השירות הניתן ע"י מחלקת בינוי ותשתיות בקמפוס אוניברסיטאי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.