עבודה מס' 069957
מחיר: 483.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בדיקת שני תשדירים על 11 נהגים.
12,681 מילים ,133 מקורות ,2013
העבודה בודקת את הקשר שבין המסר (קולקטיבי או אינדיבידואלי) בתשדירי בטיחות בדרכים לבין האפקטיביות שלו. זאת על רקע המודלים הרבים להעברת מסרים בפרסום. נבחנו שני תשדירים של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בקרב 11 נהגים ישראלים, גילאי 64-21, כשהאחד פונה ישירות לנהג והשני פונה באופן כללי לציבור הנהגים. מהבדיקה עולה באופן ברור, כי המסר האישי אפקטיבי הרבה יותר מאשר המסר הציבורי, בין היתר משום שהמסר האישי נתפס גם כרגשי יותר, ומסרים רגשיים מחלחלים ביתר קלות - כך עולה מכל הספרות המחקרית - לתודעת הנמענים. עוד נמצא במחקר כי נהגים צעירים (בשנות העשרים) מעדיפים תשדירים "מפחידים" על תשדירים "נחמדים", בניגוד לנהגים המבוגרים יותר (שנות ה-40 ומעלה). הסיבות לכך מנותחות בעבודה.
תוכן העניינים:
תקציר
מבוא
1. סקירת ספרות
1.1 השפעת הפרסום באמצעי המדיה
1.1.1 מודלים להעברת מסרים
1.1.2 השפעת קמפיינים הנוגעים לנהיגה בטוחה
1.2 תקשורת סיכונים
1.2.1 מהי תקשורת סיכונים
1.2.2 תקשורת סיכונים וערור פחד בנמען
1.3 קמפיינים חברתיים
2. המחקר
2.1 מתודולוגיה
2.1.1 הנבדקים
2.1.2 התשדירים
2.1.3 כלי המחקר
2.1.4 שיטת המחקר
2.2 תוצאות המחקר
2.2.1 ניתוח התוצאות
3. דיון ומסקנות
נספח 1: שאלון
נספח 2: תסריטי התשדירים
מקורות
בטיחות בדרכים · תאונות · תאונות דרכים · זהירות בדרכים · קמפיין חברתי · תשדירי שירות · תקשורת סיכונים · מחקר איכותני
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין אופן הפנייה לבין אפקטיביות המסר בתשדירי בטיחות בדרכים", סמינריון אודות "הקשר בין אופן הפנייה לבין אפקטיביות המסר בתשדירי בטיחות בדרכים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.