עבודה מס' 070283
מחיר: 289.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בדיקת נכסיות המותג באמצעות מודל ה- TME והצעת אסטרטגיה לרענון.
8,022 מילים ,5 מקורות ,2007
העבודה הינה מחקרית והתבססה על מודל TME (The Momentum Engine), מודל אמפירי לבחינת נכסיות מותגים ויכולתם לצמוח בשוק תחרותי.
הענף עליו בוצע המחקר הוא ענף ההמבורגר המהיר בישראל, ענף תחרותי עד מאוד, הכולל את רשתות מקדונלד'ס, ברגר קינג ובורגראנץ'. המותג העיקרי לניתוח בעבודה זו הוא בורגראנץ'.
ברמה האמפירית בוצע מחקר בקרב 40 משתמשים בקטגוריה/ענף שחולקו ל-20 משתמשים עיקריים בבורגראנץ' ו-20 משתמשים עיקריים במתחרים, במטרה לבחון קבוצות מומנטום שונות, גודלן ומאפייניהן, חשיבות הערכים המרכזיים בענף, השוואת ביצועם בקרב שלושת המותגים נושאי העבודה, ומנופי גיוס, העמקת קניה ושימור לקוחות בענף.
בעזרת תוצאות המחקר בוצעו יתר חלקי העבודה, התאורטיים, כגון ניתוח SWOT למותג העיקרי, תיאור מיצובו הנוכחי ומפתח המותג וכן חלקים יישומיים כגון פיתוח מפתח מותג מעודכן ועקרונות אסטרטגיה שיווקית לרענון המותג בקרב קהלים וערכים שיש להתמקד בהם על מנת להגיע לצמיחה מקסימלית.
תוכן עניינים:
מבוא
השוק והתחרות
מודל TME: מתודולוגיה וממצאים
ניתוח SWOT
מיצוב ומפה תפיסתית
מפתח מותג נוכחי
מפתח מותג מעודכן
אסטרטגייה שיווקית לרענון המותג
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה (אתרי אינטרנט)
נספחים
עבודת גמר · מותג · סמינר · ניהול · פיתוח מותגים · TME · מזון מהיר
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רענון מותג ותיק - בורגר ראנץ'", סמינריון אודות "רענון מותג ותיק - בורגר ראנץ'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.