עבודה מס' 062834
מחיר: 501.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח תה ויסוצקי והצעות שיווקיות.
10,721 מילים ,4 מקורות ,2004
בעבודה זו סקרנו וניתחנו את המותג תה ויסוצקי בישראל.
ענף זה מאופיין במכירה אשר מרביתה נעשית בעונת החורף הקרה בה אנו מצויים בימים אלו.
תה הינו מוצר צריכה אשר לצרכן קיימת העדפה כלפי המותג במידה והינו מותג חזק אך קיימת הטיה שהינה הטיית מחיר - למרות אהבת הצרכן למותג מסוים, הרי שעל פי בדיקתנו, במידה והמחיר יהיה שונה באופן מהותי בין מותגי החברות הרי שרוב רובם של הלקוחות ירכשו מותג שיהיה זול יותר עבורם, כידוע במוצרי צריכה דומים.
סקירת מצבו של המותג תה ויסוצקי כיום בשוק התה בישראל מראה כי מדובר בחברה מובילה וותיקה אשר נהנית ממוניטין רב ומשם מותג חזק. לויסוצקי גב פיננסי איתן.
בעבודה זו בדקנו את חוזק המותג תה ויסוצקי בהשוואה למתחרים וכיצד נוכל לתרום לרענון המותג הנ"ל שהינו, כפי שציינו, מותג ותיק מאוד. כדי לענות על שאלה זו בדקנו האם קיימת משמעות (ומודעות) לשם מותג בתחום התה בקרב קהל היעד הישראלי, מהם היקפי הצריכה של צרכני התה וממה הם מושפעים, מהם שיקולי הצרכן הישראלי בבחירת המותג המתאים עבורו ומהם מאפייני קהל היעד הישראלי הצורך תה.
שיטת הדגימה שבה השתמשנו במחקר הגישוש הינה דגימת נוחות אקראית (דגימה לא הסתברותית), כלומר: נדגמו צרכנים באזור השרון ובאזור המרכז בלבד בצורה אקראית לחלוטין כאשר הצרכנים הללו נתבקשו למלא את השאלונים לבדם.
מתוצאות המחקר עלה כי ויסוצקי יצרה מותג בתחום התה ולכן נזקפת לה זכות ראשונים.
ראינו, כי שיקולי הצריכה מושפעים מארבעת הפרמטרים הבאים: נגישות, איכות, מגוון ומחיר.
לפי דעתנו, פעילות מסוימת אסטרטגית יכולה לפתוח בפני ויסוצקי הזדמנות להרחבת קו מוצרים בהתאם למגמה העולמית.לדעתנו,על ויסוצקי להוסיף עוגנים לתמהיל ולהפוך לחברה המשווקת מוצרים נוספים.
לסיכום, גילינו כי קהל היעד אכן מייחס חשיבות רבה למגוון המוצרים אך ויסוצקי תוכל להתגבר על כך תוך שימוש ביתרונה התחרותי החזק ביותר והוא שם המותג החזק שבנתה והאיכות הנתפסת של מוצריה כמו גם הרחבת מגוון מוצריה ומתן דגש על חדשנות וראשוניות בהשקת מוצרים המספקים מענה לצרכי הלקוחות החדשים.
תוכן עניינים
מבוא
מנהלים
מודל ההמרה\מחויבות
מודל SWOT למותג
המיצוב הנוכחי של המותג למול מתחריו
מרכיבי מפתח המותג
"מודל האליפסות של דרגון"
פיתוח מפתח מותג חדש ומעודכן
עקרונות אסטרטגיה שיווקית לרענון המותג
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח 1: שאלון
נספח 2: ממצאי המחקר
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ופיתוח מותגים - רענון מותג ותיק", סמינריון אודות "ניהול ופיתוח מותגים - רענון מותג ותיק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.