עבודה מס' 070279
מחיר: 168.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: פיתוח מפתח מותג לידיעות אחרונות.
3,609 מילים ,2007
כמותג עיקרי בעבודה ננתח את העיתון היומי הגדול בישראל, "ידיעות אחרונות", נפתח עבורו מפתח מותג וכן נתייחס ונשווה למתחריו הישירים שצוינו לעיל.
תוכן העניינים:
הקדמה- על המדיה בישראל
שאלה 1: מפה תפיסתית
שאלה 2: הבטחת המותג
שאלה 3: מגוון האפשרויות הרלוונטיות בקטגוריה: מדיה כתובה יומית
גלגל המותג על פי מודל בייטס
ניתוח "ידיעות אחרונות" על פי מודל בייטס
שאלה 4: ניתוח עיתון ידיעות אחרונות לפי מודל Dragon
שאלה 5: "הסיבות להאמין"
סמינר · ניהול · פיתוח · מותגים · מפתח · מותג · TABS · DRAGON · עיתונות · מיתוג · מותג
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ופיתוח מותגים - מפתח המותג 'ידיעות אחרונות'", סמינריון אודות "ניהול ופיתוח מותגים - מפתח המותג 'ידיעות אחרונות'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.