עבודה מס' 070276
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מיתוג בירה לייט אורגני חדש להייניקן (כמותג על).
3,043 מילים ,2006
בשוק הישראלי לא קיים כלל מוצר ישראלי של בירה לייט אורגנית, והוא מיובא לארץ בהיקפים קטנים מאוד.
הצרכנים של בירות אורגניות, בדומה לצרכנים של מזון אורגני, מוגדרים כצרכנים אמידים למדי, בעלי השכלה גבוהה וככלל, צרכנים של מוצרים איכותיים. מחירה של בירה אורגנית אכן יותר יקר מבירות רגילות, מה שלא אמור להוות מכשול רציני מדי בפני קהל היעד - מדובר בצרכנים שמוכנים לשלם פרמיה עבור מוצרי מזון אורגניים. עם זאת, הם לא יהיו מוכנים לעשות זאת במחיר של התפשרות על טעמה של הבירה.
תוכן העניינים:
שוק הבירה בישראל
בירה אורגנית
1. המיצוב הנוכחי (מפה תפיסתית)
2. אסטרטגית המיתוג
3. ניתוח מפתח המותג העל (טבלה).
Brand · Relationship · Spectrum · סמינר · ניהול · פיתוח · מותגים · משקאות · בירות · קרלסברג · גולדסטאר · בירה · אלכוהול
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "היררכית המותג ופיתוח מותג חדש - הייניקן", סמינריון אודות "היררכית המותג ופיתוח מותג חדש - הייניקן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.