היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [136–144] מתוך 492
עבודה מס' 67235
חקירה תוך השוואה בין הצילום המציאותי, האמיתי אל מול הצילום המבוים המתקבל כפיקציה במאה ה- 20.
3,616 מילים (כ-11 עמ'), 8 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 67203
סוגיית האיסתישהאדיין (מחבלים מתאבדים) בסרטו של האני אבו אסעד "גן עדן עכשיו" וסרטו של ג'וליאנו מר-חמיס "הילדים של ארנה".
1,098 מילים (כ-3.5 עמ'), 3 מקורות, 107.95 ₪
עבודה מס' 67194
ייצוגם של בני עדות המזרח בסרטים ישראלים בשנים האחרונות, תוך ניתוח שמונה סרטים ישראלים שהיו מועמדים לפרסי אופיר בין השנים 2004-2007.
5,877 מילים (כ-18 עמ'), 10 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 67193
בחינת הדמויות השונות בסדרת הדרמה "הבורר" באמצעות ניתוח תוכן.
7,078 מילים (כ-22 עמ'), 16 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 67152
מעמדה של האישה הפלסטינית בפרט והאישה המוסלמית בכלל, על פי סרטן הדוקומנטרי של ענת אבן ועדה אושפיז, "אסורות" (ישראל, 2001).
2,568 מילים (כ-8 עמ'), 8 מקורות, 144.95 ₪
עבודה מס' 67149
הבחירה בבית כעמדה של התנגדות בקולנוע הפוליטי השני כולל התייחסות קצרה לאופני עדות דוקומנטריים. (מבוסס על הסרט: "המחבל שלי"/ יולי כהן גרשטל)
1,817 מילים (כ-5.5 עמ'), 6 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 67147
ניתוח עבירת האונס כפי שהיא מיוצגת בקולנוע הפופולארי האמריקאי באמצעות מודל פמינסיטי על פי הסרטים: "הנאשמים", "תלמה ולואיז", "הפקד המושחת" ו"מונסטר".
5,140 מילים (כ-16 עמ'), 12 מקורות, 338.95 ₪
עבודה מס' 67040
התהליך שעשתה האישה המזרחית בעבר מול ההווה עפ"י הסרט "אביבה אהובתי".
9,261 מילים (כ-28.5 עמ'), 10 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 67026
הזרות החודרת לבית משפחת כהן, בסרט "אביבה אהובתי" כזהותה של אביבה כסופרת- הזרה לתפקידיה האימהיים והביתיים.
1,419 מילים (כ-4.5 עמ'), 2 מקורות, 181.95 ₪

עבודות [136–144] מתוך 492