היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק קימעונאות ולוגיסטיקה ב"צומת ספרים"

עבודה מס' 061252

מחיר: 373.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה כרשת קימעונאית.

8,975 מילים ,15 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

רשת צומת ספרים הינה חברה ישראלית,קמעונאית לשיווק ספרים. הרשת משווקת את מוצריה באופן מסורתי בחנויות ענק בהן מגוון רחב של ספרים.
רשת צומת ספרים ממוצבת כחברה אמינה המוכרת ספרים במחירים מוזלים ונתפסת כחברה המוכרת מוצרי איכות.
צומת ספרים, כשאר החברות במשק, מחפשת אחר דרכים חדשות לקידום חנויותיה.
המצב הקיים במשק מחד והמצב הפוליטי מאידך יצר מצב של צמצום עלויות וירידת רווחים באופן משמעותי. היות והחברה שמה לה ליעד להגדיל את נתח השוק ואת ציבור לקוחותיה, בתנאים הקיימים עליה להיערך לשינוי ארגוני שיכלול הטמעת אתר אינטרנט מסחרי אשר יוכל לקדם אותה לקראת מטרותיה, כמו גם אפשרות להגיע לקהל צרכנים שעדיין לא פקד אותה.
למעשה, מניתוח החברה עולה כי אתר האינטרנט יאפשר לה לעמוד בחזית התחרות הקיימת בשיווק הקמעונאי בענף הספרים.

כמו-כן עליי לציין שבמסגרת התחקיר לעבודתי זו ראיינתי באופן אישי, אנשי מנהלה של רשת צומת ספרים.

העבודה דנה בשיווק, קימעונאות ולוגיסטיקה ברשת קימעונאית (צומת ספרים) ומתוך מידע פנימי לאחר המיזוג עם יריד הספרים.
חומר תיאורתי בנוגע לניתוח העסק ב PEST, SWOT, PORTER- סיווג עסק, מבנה ארגוני, פילוח קהל מטרה, בידול, מיצוב, שרשרת הערך, תמהיל שייוקי קמעונאי, תמהיל מוצרים שירותים, תמהיל המחיר, תמהיל התקשורת השיווקית וקידום מכירות, תמהיל המקום כולל פלונגורמה, חווית הקניה, ערוצי הפצה, ניהול מלאי מערכת מידע עליה מתבסס העסק (ערך מוסף ללקוח\ ערך מוסף לספק), אסטרטגיות מומלצות לניהול העסק.

תוכן העניינים:
מנהלים
רקע ומבוא
חזון
מטרה
יעדים
פילוסופיה ניהולית
פריסה ארצית
מספר עובדים
מתחרים וספקים
סיווג העסק
מבנה ארגוני
ניתוח מאקרו\מיקרו של הסביבה הארגונית
ניתוח PEST
מודל חמשת הכוחות
ניתוח SWOT
פילוח, קהלי מטרה, מיצוב ובידול
פילוח
בחירת קהל המטרה
מיצוב
בידול
שרשרת הערך של פורטר
תמהיל השיווק הקמעונאי
תמהיל המוצרים \ שירותים
תמהיל המחיר
תמהיל התקשורת השיווקית
תמהיל המקום
פלונוגרמה
פרטים כללים
ארגון המוצרים
חווית הקניה
ערוצי ההפצה של העסק
ניהול המלאי
מערכת מידע עליה מבוססת הרשת
ערך מוסף לספק
ערך מוסף ללקוח
אסטרטגיות מומלצות לניהול העסק
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

מקורות:

אביבה ג, (1994) התנהגות צרכנים- החלטות קניה כרך 1 ו-2, האוניברסיטה הפתוחה, תל-אביב.
אהרני י, (1997),אסטרטגיה עסקית, צריקובר, תל-אביב.
אנדרהיל פ., (2001), למה ואיך אנשים קונים, כתר הוצאה לאור, ירושלים
הורניק י., קוטלר פ., (2000), ניהול השיווק-מהדורה הישראלית,האוניברסיטה הפתוחה, תל-אביב
פרופסור יזראלי ד, (1994) שיווק הלכה למעשה, צריקובר, תל-אביב
קוטלר פ., ארמסטרונג ג., (1994), עקרונות השיווק, כרך א' ו-ב', המכון לפריון העבודה והייצור.
קוטלר פ. (2000) קוטלר על השיווק, עטרת.
Dibb, Simkin, Pride, Ferrell (1997) Marketing, 3rd European Edition, Houghton Mifflin.
Gilbert D. (1999), Retail Marketing Management, Pearson Education' England
Martin C. (1997),Marketing Logistcs, Butterworth Heineman publishing, Oxford

תגים:

tsep · retrop · tows · המיזוג · הספרים · העסק · ולוגיסטיקה · חומר · יריד · לאחר · לניתוח · מידע · נוגע · סיו · ספרים · פנימי · צומת · קימעונאות · קימעונאית · רשת · שיווק · תיאורתי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק קימעונאות ולוגיסטיקה ב"צומת ספרים"", סמינריון אודות "שיווק קימעונאות ולוגיסטיקה ב"צומת ספרים"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.