עבודה מס' 063373
מחיר: 361.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: חברת אייס קנה ובנה.
5,157 מילים ,10 מקורות ,2003
העבודה סוקרת את פעילות חברת אייס קנה ובנה. החברה התאגדה בשנת 1992 והחלה את פעילותה בשנת 1993 במטרה לייסד ולנהל רשת של מחסני מכר למכירת אביזרים לבית, לרבות מוצרים בשיטת עשה זאת בעצמך, מוצרים בניי קיימא ומוצרי פנאי.
במסגרת העבודה נעשה ניתוח של החברה באמצעות מודלים שונים לצורך ניתוח הסביבה הפנימית והחיצונית וכן ניתוח פעילות החברה.
בנוסף בוצעה סקירה לגבי פילוח קהל המטרה של אייס קנה ובנה ומיצוב החברה ביחס למתחריה כאשר ניתן לראות כי אייס קנה ובנה הנה החברה המובילה בשוק בתחום "עשה זאת בעצמך".
תמהיל השיווק הקמעונאי עפ"י 4P המתאר את תחומי הפעילות המשותפים בין קמעונאי לסיטונאי\מפיץ\יצרן בהיבט של פרסום וקד"מ משותף, מערך יחסי הכוחות בין קמעונאי לסיטונאי\מפיץ\יצרן. אייס קנה ובנה מציעה גישות תמחור שונות ומבצעת שיווק וקידום מכירות ברשת החנויות. הדוח מתאר את ערוצי ההפצה השונים והדרך של העברת המוצר מיצרן ללקוח הסופי.
מושם דגש רב על מערכות מידע הקיימות באייס קנה ובנה, כיצד הן מסייעות להתייעלות החברה, מסייעות בחיסכון זמן, עלות, איכות ושירות.
תוכן עניינים:
רקע על הארגון
ניתוח מאקרו \ מיקרו של אייס קנה ובנה
פילוח קהלי מטרה
מיצוב ובידול
תמהיל השיווק
תמהיל המחיר
תמהיל התקשורת השיווקית וקד"מ
מערכות המידע בארגון
אסטרטגיות, שיווק יחסים, נאמנות לקוחות
סיכום
ביבליוגרפיה
קוטלר, פ. ארמסטרונג, ג. (1994) עקרונות השיווק, המכון לפריון העבודה והייצור.
קוטלר, פ. הורניק, י. (2000) ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה תל אביב.
פרופסור דב יזרעאלי. (1994). שיווק הלכה למעשה, הוצ' ריקובר.
פרופ' מייקל א.פורטר,(1991) ,אסטרטגיה תחרותית, הוצאת עתרת, הרצליה
Gronig, J.E.,(1992),Excellence in Public Relations and Communication Management . Hillside, NJ
Laudon,k.c Laudon J.P.(1998). Management Information Systems.7. prentice hell.
Traverse- Healy, K(1993). Corporate Goals and Strategies
Dibb, Simkin, Pride, Ferrell (1997) Marketing, 3 rd European Edition, Houghton Mifflin.
Christopher, M. (2001), Marketing Logistics, BH, Oxford
אמריקאי · אייס · ובנה · ולוגיסטיקה · חברת · מחיר · מכירות · קידום · קמעונאות · קנה · שיווק · תמהיל · עשה · זאת · בעצמך
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק קמעונאות ולוגיסטיקה", סמינריון אודות "שיווק קמעונאות ולוגיסטיקה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.