היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח של המותג קרוקס

עבודה מס' 070440

מחיר: 131.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח על פי המודלים: פורטר, SWOT, TOWS

1,751 מילים ,7 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

רשת קרוקס שכבר 7 שנים מובילה את השוק של נעלי אופנה ונוחות, חיפשה מותגים ודגמים שיכולים להתאים לקהל היעד, שיהיו - נוחים, אופנתיים, שימושיים, איכותיים, צבעוניים ובעיקר מהנים.
כדי להביא זאת לתודעת הצרכנים ולפנות גם ללקוחות חדשים, קרוקס החלה בשנת 2015 בתהליך של מיתוג בשם Crocs & More.

תוכן:
רקע על החברה
מודל פורטר
סיכום
מודל SWOT
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מודל פורטר
ניתוח כח הספקים
1. גודל ומספר הספקים - בענף פועלים מאות יצרנים ויבואני נעליים איכותיים.
2. בלעדיות - ספק אחד יכול לעבוד באופן פרטי או עבור לקוחות אחרים, ועל כן עלול לפגוע במענה לביקוש, בעיקר בעונת הקיץ העמוסה.
3. עלויות מעבר בין ספקים - עלות המעבר מספק לספק נמוכות.

תגים:

הנעלה · הלבשה · נעליים · קרוקס · מיתוג · מותג

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח של המותג קרוקס", סמינריון אודות "ניתוח של המותג קרוקס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.