עבודה מס' 062489
מחיר: 483.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח שיווקי של רשת "אפריל" העוסקת בתחום הקוסמטיקה הסלקטיבית.
12,945 מילים ,22 מקורות ,2003
עבודה זו עוסקת בניתוח שיווקי מעמיק של רשת "אפריל" העוסקת בתחום הקוסמטיקה הסלקטיבית. הרשת פועלת כרשת חנויות קימעונאיות הפזורות בערים הראשיות בקניונים ובאזורים מרכזיים ברחבי הארץ.
עבודה זו מנתחת את סביבת המאקרו על פי מודל PEST אשר בסביבתה פועלת הרשת. באמצעות מודלים שיווקיים נוספים כגון: SWOT ,PORTER ניעזר בניתוח המתחרים והשוואתם לרשת, יתרה מזאת עבודה זו תציג את החולשות, החזקות ההזדמנויות והאיומים שמציעה הסביבה, לפיהם תוצגנה אסטרטגיות להעצמת החזקות, להפיכת חולשות הרשת לחזקות, לניצול הזדמנויות השוק לצד המשך פעילות עם איומי השוק.
ניתוחי השוק ימקדו בעבודה זו את שיקולי הרשת בבחירת פלחי השוק, שווקי המטרה ומיצוב הרשת.
עבודה זו תנתח לעומק את שרשרת הערך של פורטר לפיה יוצגו תשע הפעולות הגנריות הראשוניות והתומכות של החברה. תהיה התמקדות בתמהיל השיווק הקמעונאי על כל מרכיביו ויוצגו מערכות המידע העומדות לרשות הרשת.
בסיכום עבודה זו תוצגנה אסטרטגיות פעולה מומלצות על מנת לשפר את היקף המחזור הפיננסי של הרשת, לצד פעילות בזיהוי המגמות המסתמנות במשק הישראלי. בעבודה זו תוצג אסטרטגיה מענינת של ניצול הגלובליזציה והמלצה להתרחבות הרשת מעבר לגבולות המדינה תוך יצירת קשרים חשובים עם מדינות האיחוד האירופי המשותף. האסטרטגיות המומלצות מסווגות לטווח הקצר הארוך והבינוני לפיהם מומלץ לרשת לכוון את המשך פעילותה בענף הקוסמטיקה הסלקטיבית.
תוכן העניינים:
* רשת אפריל מבוא
רשת אפריל רקע
מתחרים
ספקים עיקריים
שוק הקוסמטיקה בישראל
גודל השוק
נתונים כמותיים
נתח שוק
המוצרים והשירותים שהארגון מספק
סיווג הרשת על פי מודלים לסיווג עסקים קמעונאים
מבנה ארגוני
* ניתוח מאקרו\מיקרו של סביבת הארגון
ניתוח Pest סביבת המאקרו
הסביבה הפוליטית חוקית
הסביבה הכלכלית
הסביבה החברתית \ תרבותית
הסביבה הטכנולוגית
ניתוח חמשת הכוחות של Porter סביבת המיקרו
ניתוח T.O.W.S לרשת אפריל
* שרשרת הערך של פורטר
* פילוח קהל המטרה, מיצוב, בידול
* תמהיל השיווק הקמעונאי
* מערכות המידע עליהם מתבססת רשת אפריל
* אסטרטגיות מומלצות לניהול העסק
* ביבליוגרפיה
* נספחים
אהרוני. י (1987) אסטרטגיה עסקית, הוצאת צ'ריקובר, ת"א.
אלרם. מ (2002) עקרונות השיווק, שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל.
אנדרהיל. פ (2001) למה ואיך אנשים קונים, הוצאת כתר, ירושלים.
בי, די, אי, ביזנס דאטה ישראל בע"מ (2001) סקירה שיווקית מיוחדת, התנהגות צרכנים, בני ברק.
בי, די, אי, ביזנס דאטה ישראל בע"מ (2002) סקירה ענפית - מועדוני לקוחות, בני ברק.
בי, די, אי, ביזנס דאטה ישראל בע"מ (2002) סקירה ענפית, רשתות הפארמים, בני ברק.
בי, די, אי, ביזנס דאטה ישראל בע"מ (2003) ענף הקוסמטיקה, גלובס.
גרוס. י (2003) מלחמה נגד הזמן, מעריב עסקים.
כלכני דיסקונט (2003) מודלים כלכליים, סיכום מגמות במשק לשנים 2003-2002.
קוטלר. פ (2000) על תחרות, הוצאת מטר, ת"א.
קוטלר. פ (2000) על השיווק, כיצד ליצור שווקים, לכבוש אותם ולשלוט בהם, הוצאת מטר, ת"א.
קוטלר. פ , הורניק. י (2000) ניהול השיווק הוצאת האוניברסיטה הפתוחה, ת"א.
קרטש יועצים, (2002) נתוני מידע שוק הקוסמטיקה היוקרתית דו"ח שנתי ורבעון אחרון שנת 2001.
ריבלין, ש (2001), קבוצת בורוביץ תמכור את אפריל למטרו אינטרנשיונל לאחר רכישת ניו פארם, גלובס.
Cameron, (1999) The Business Students Handbook Developing Transferable Skills,London Times.
Cristopher. M (1992) Logistics and Supply Chain Management Pitman.
Cristopher. M: Peck. H (1997) Marketing Logistics, Butterworth Heinemann.
Gilbert. D (1999) Retail Marketing Management, FT Prentic Hall Harlow.
קוסמטיקה · רשת · שיווקי · איפור · בשמים · טיפוח
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק קימעונאות ולוגיסטיקה - רשת אפריל", סמינריון אודות "שיווק קימעונאות ולוגיסטיקה - רשת אפריל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.