סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪
מקצוע:
---
אמנות
אנתרופולוגיה
ביולוגיה
גיאוגרפיה
היסטוריה
הנדסה
חינוך
חשבונאות
יהדות
כלכלה
לימודי א"י
מדעי המדינה
מזרח אסיה
מחשבים
מנהל עסקים
משפטים
סוציולוגיה
ספרות
עבודה סוציאלית
פילוסופיה
פסיכולוגיה
קולנוע ותאטרון
קרימינולוגיה
תיירות
תקשורת
עבודה מס':
רכישת עבודה
מכירת עבודה
אודות
שרות לקוחות
היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 65
1
2
3
4
5
6
עבודה מס'
31758
הוסף לסל
עליתו ונפילתו של מוצר
, 1996
תאור תופעת "האופנה החולפת FAD -", מוצר או שרות המאומץ ע"י הצרכן לזמן ומטרה מוגדר, שיטות החדרת מוצר והתנהגות צרכנים.
16,750 מילים (
כ-51.5 עמ'
), 32 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס'
40111
הוסף לסל
דמות הערבי בקולנוע הישראלי, לפני האינתיפאדה ואחריה - ניתוח משווה
, 1995
סקירת סרטים כמו "מגש הכסף","מאחורי הסורגים", "גשר צר מאוד",ועוד.
11,140 מילים (
כ-34.5 עמ'
), 5 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס'
40268
הוסף לסל
עיצוב הדמויות בסכסוך הערבי-ישראלי בקולנוע הישראלי
, 1995
"אוואנטי פופולו"\רפי בוקאי,"גשר צר מאוד"\ניסים דיין ו"גמר גביע"\ערן ריקליס.
2,277 מילים (
כ-7 עמ'
), 5 מקורות, 144.95 ₪
עבודה מס'
50207
הוסף לסל
השיווק בחברת משקאות קלים
, 1999
שיטת השיווק, התנהגות הצרכן, מודל התנהגות גירוי-תגובה, השפעת הקבוצה, מסגלי חידושים ותרגום הרגלי צריכה ליצירת רווחים.
3,880 מילים (
כ-12 עמ'
), 11 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס'
50482
הוסף לסל
התנהגות צרכנים
, 2000
סקירת התיאוריות השונות לגבי התנהגות האדם כצרכן של מוצרם-הגורמים לקניה, השיקולים השונים וחשיבותם לגבי נושא השיווק.
4,352 מילים (
כ-13.5 עמ'
), 4 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס'
50601
הוסף לסל
ספטמבר השחור
, 2000
סקירת אירועי ספטמבר השחור וניתוחם לפי מודל 'האינטרס הלאומי'. התייחסות למדינות השונות שהיו מעורבות באירוע במעגל הצר ובמעגל הרחב.
3,598 מילים (
כ-11 עמ'
), 10 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס'
50801
הוסף לסל
התערבות הממשלה בשוק
, 2000
דרכי התערבות הממשלה בתקציב, השלכות ההתערבות ומצבים בהם היא מסייעת לצרכן או היצרן.
4,021 מילים (
כ-12.5 עמ'
), 4 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס'
60554
הוסף לסל
הבדלים בין נשים לגברים וסטריאוטיפים מיניים בעתונות הישראלית
, 2001
דרכי הפנייה של פרסומות לצרכן, הבעות ומצבי שליטה ועוצמה מול הבעות של מצבי תלות וכניעה.
7,453 מילים (
כ-23 עמ'
), 34 מקורות, 385.95 ₪
עבודה מס'
60670
הוסף לסל
שרות כקידום מכירות
, 1999
בחינה, באמצעות שאלונים, את משמעות השרות לצרכן (שרות לקוחות) לגבי הצרכנים ואת היותו מקדם מכירות בעל ערך פרסומי ושיווקי עבור הפירמה.
8,110 מילים (
כ-25 עמ'
), 23 מקורות, 276.95 ₪
עבודות [1–9] מתוך 65
1
2
3
4
5
6
כל הזכויות שמורות Copyright © 2002 — 2025
Ubank
Terms Of Use
•
Privacy Policy