עבודה מס' 050482
מחיר: 191.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת התיאוריות השונות לגבי התנהגות האדם כצרכן של מוצרם-הגורמים לקניה, השיקולים השונים וחשיבותם לגבי נושא השיווק.
4,352 מילים ,4 מקורות ,2000
בתחילת עבודתי ארצה להגדיר מהו המושג התנהגות צרכנים ומדוע חשוב להבין וללמוד אותה.
הבנת התנהגות של קונים משמשת כלי חשוב להשגת המטרה של ניהול השיווק, סיפוק צורכיהם והשבעת רצונם של לקוחות נבחרים באופן רווחי לפירמה.
בעבודה זו אסקור את המושג התנהגות צרכנים או כפי שמכונה היום התנהגות קונים; אפרט את השלבים בתהליכי קניה ואבחן את הגורמים המשפיעים על תהליך זה.
האם חשבתם פעם מי, למה ומה קונים?
על מנת להבין תהליכי רכישת מוצרים או שירותים שונים, רכישת מותג ספציפי לאורך זמן מחד ונטישת מותג אחד מאידך, יש תחילה לעמוד ולהבין את התנהגות הקונים.
מה גורם להם לקנות? מדוע מותג זה ולא אחר? כיצד מקבל הצרכן\ הקונה החלטה מה ומתי לקנות? מה משפיע עליו טרם ותוך כדי תהליך הרכישה?
בעבודה זו נעסוק בהרחבה בנושא התנהגות הקונים כגורם חשוב המשפיע הן על הרגלי ותהליכי צריכה והן על אורך חייו של המוצר\ שירות.
תוכן עניינים:
מבוא
סקירה תאורטית
גורמים המשפיעים על תהליך הקניה
מודלים על תהליך הקניה
דיון
ביבליוגרפיה
יזרעאלי, ד. 1994 , "שיווק הלכה למעשה" צ'ריקובר, תל-אביב.
יזרעאלי, ד. פרי, 1984 "שם" אקדמון, תל אביב.
יזרעאלי, ד. 1971 , "עיונים בניהול השיווק" אקדמון, תל-אביב.
Mas / ow.H.1954 Motivaion and Personality, Harper and Row.
Motivaion and Personality,Harper and Row 1954 Maslow,
יזרעאלי ופרי "עיונים בניהול השיווק", אקדמון 1971
לאבידג' ושטיינר,"מודל יעילות הפרסומת",בספרם של יזרעאלי ופרי,"שם".
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.