היישום אינו מחובר לאינטרנט

שביעות רצון עובדים ואיכות השירות - אמדוקס

עבודה מס' 070380

מחיר: 549.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין שביעות רצון העובדים וביצועי העובדים לבין איכות השרות שניתן ללקוח בחברת אמדוקס בעיני העובדים.

8,494 מילים ,30 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

העבודה הנוכחית עוסקת בבחינת הקשר בין שביעות רצון העובדים וביצועי העובדים לבין איכות השרות שניתן ללקוח בחברת אמדוקס בעיני העובדים. חברת אמדוקס היא ספקית שירותים ומערכות בתחומי ניהול לקוחות (CRM) וחיוב לקוחות (Billing).
השאלה המרכזית שעמדה בבסיס המחקר הנוכחי בדקה האם קיים קשר בין שביעות רצון העובדים לבין ביצועי העובדים לבין איכות השרות שניתן ללקוח בעיני העובדים?
על מנת לענות על שאלת המחקר נערך סקר בקרב 87 עובדים מתוך כלל העובדים המועסקים בחברת אמדוקס.
סה"כ החברה מעסיקה בישראל כ- 4,700 עובדים, שהם כ- 20% מכלל עובדי אמדוקס.
הממצאים שעלו מניתוח הנתונים שנאספו במחקר הנוכחי הצביעו על שלוש מסקנות מרכזיות:
1. שביעות רצון גבוהה של עובדים נמצאת בקשר עם ביצועים גבוהים שלהם בעבודה, ועל כן ארגונים מכל התחומים צריכים להקדיש מאמצים ומשאבים רבים לצורך העלאת שביעות רצונם של עובדיהם. 2. עובדים בעלי שביעות רצון גבוהה בעבודה מספקים שירות ברמה גבוהה יותר, אך ייתכן כי חלקים גדולים מהשקעתם של עובדים אלה מכוונת לנושאים אחרים שאינם בהכרח שירות איכותי יותר ללקוח.
3. בחברת אמדוקס קיים מתאם גבוה במיוחד בין שביעות הרצון של העובד לבין הביצועים שלו. יש לבצע מחקרים נוספים על מנת לבדוק האם מתאם גבוה זה קיים גם בחברות אחרות או בארגונים העוסקים בתחומים שונים.

תוכן עניינים:
תקציר
1. מבוא אמדוקס - הצגת הארגון והבעיה הניהולית
2. סקירת ספרות
2.1 שביעות רצון עובדים
2.2 ביצועי עובדים
2.3 איכות השירות
2.4 הקשר בין שביעות רצון העובד לביצועים שלו
2.5 הקשר בין שביעות רצון העובד ואיכות השירות שהוא נותן ללקוח
3. שיטת המחקר
3.1 שיטת מחקר ומערך המחקר
3.2 השערות המחקר
3.3 משתני המחקר ומודל המחקר
3.4 אוכלוסיית ומדגם המחקר
3.5 כלי המחקר
3.6 הליך המחקר
4. ממצאים
5. דיון וסיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

2.1 שביעות רצון עובדים
ההסכמה המרכזית בקרב מרבית החוקרים היא כי שביעות רצון עובדים משמעותה עמדה חיובית של העובד בהקשר לעבודה. אך למרות זאת, קיימות הגדרות אופרציונאליות שונות של חוקרים שונים למושג, והגדרות שונות למושג "עמדה חיובית כלפי העבודה". לדוגמא, קיימים חוקרים המדגישים במושג זה את רצונו של העובדה להישאר בעבודתו הנוכחית, קיימים חוקרים המדגישים ממדים שונים של התפקיד, ואחרים המגדירים שביעות רצון כתגובתו של העובד לתנאי עבודתו (צמח, 2012).

תגים:

ביצועי עובדים · איכות השירות · הייטק · היי טק · אמדוקס

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שביעות רצון עובדים ואיכות השירות - אמדוקס", סמינריון אודות "שביעות רצון עובדים ואיכות השירות - אמדוקס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.