עבודה מס' 070379
מחיר: 274.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: השוואה בין "איביי" ו"עלי אקספרס".
3,284 מילים ,8 מקורות ,2016
בחלק הראשון של העבודה נבנה את פרופיל הצרכן הטיפוסי אליו פונה כל אתר במונחי בסיסי הפילוח.
בחלק השני של העבודה נתייחס לכל אחד משלבי תהליך הקניה השקולה, החל משלב ההכרה בצורך ועד לשלב השכנוע; נשווה בין האופן שבו כל חברה מסייעת לגולשים באתר, לעבור את כל אחד מהשלבים בהצלחה ולהגיע לשלב הקנייה.
בחלק השלישי של העבודה נדגים על אחד האתרים כיצד העוצמות והחולשות של אתר האינטרנט שבחרנו באות לידי ביטוי במפה תפיסתית, וזאת מזווית ראייתו והתייחסותו של הצרכן.
בחלק הרביעי של העבודה נפרט על ערכי התרבות העיקריים, שמסבירים את העדפת הצרכן בקניה אינטרנטי, על פני קניה בחנויות פיזיות.
לבסוף נסכם את העבודה, נסיק מסקנות ונציג המלצות.
תוכן עניינים:
מבוא
תקציר מנהלים
1. אפיון קהל היעד ופילוח שוק
2. שלבי תהליך הקניה השקולה
2.1 EBAY - EBAY.COM
2.2 ALIEXPRESS - ALIEXPRESS.COM
3. מפה תפיסתית של אתר ALIEXPRESS
4. ניתוח מאמר: קווים סותרים לדמות הצרכן הישראלי/ סודות הצרכן הישראלי/ קרן אהרון
5. סיכום והמלצות
6. ביבליוגרפיה
EBAY · ALIEXPRESS · מסחר אלקטרוני · התנהגות צרכנים · רכישה אונליין
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים באינטרנט", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.