עבודה מס' 061256
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מחקר התנהגות צרכנים בקניית שעון "סווטש".
4,210 מילים ,3 מקורות ,2002
הערת מערכת: בעבודה זו לא נכתבו הערות שוליים.
כמעט לכל בן אדם בעולם המודרני יש היום שעון. נכון להיום קיימות מאות פירמות לייצור שעונים. ישנן חברות ענק ליצור שעונים זולים וחברות קטנות לייצור שעונים יקרים ולהפך. בעבר היה נהוג לחשוב ששעון בא לספק צורך בידיעת השעה ותו לא. עם הזמן הגישה הזאת הלכה השתנתה וגרמה לחברות שעונים להסגר או להיפתח, להשקיע יותר בפרסום ולא באיכות או לבצע כל שינוי אחר וכל זאת על מנת לספק את צרכיו של הלקוח.
במהלך העבודה ננסה להבין מהם המניעים והשיקולים של לקוחות בקניית שעונים.
ננסה להסביר את התופעה בעזרת ניתוח של חברת SWATCH אשר מוכרת כיום יותר שעונים מכל חברה אחרת בתחום.
ננסה להבין איזה צרכים מספקים הלקוחות בקניית שעון וכיצד מתגבשת דעה בקשר למותג מסוים.
לצורך זה נבצע ניתוח של התנהגות הצרכן בעזרת המודלים השונים להתנהגות וכמו כן בעזרת סקר בנושא.
תוכן עניינים:
התנהגות צרכנים - מבוא
גורמים המשפיעים על התנהגות קנייה
שלבי תהליך החלטת הקנייה
התנהגות לאחר קנייה
SWATCH- רקע
אפשרויות מפגש (תמהיל התקשרות)
המחקר
בידול המותג - SWATCH
מסקנות והצעות לשיפור
ביבליוגרפיה
פיליפ קוטלר, יעקוב הורניק(2000).ניהול השיווק. האוניברסיטה הפתוחה.
לקוחות · סווטש · פרסום · שיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.