עבודה מס' 070159
מחיר: 277.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירה של מספר מחקרים בנושא.
2,119 מילים ,5 מקורות ,2014
עבודה זו סוקרת חמישה מאמרים מהשנים האחרונות העוסקים בנושא התנהגות הצרכנים במהלך רכישות של מוצרים באינטרנט. בשלב הראשון מוצגת סקירה של המאמרים, התחום בו כל אחד מהם עוסק ושיטת המחקר הכללית בעזרתה הנושא נבחן, ובשלב השני מוצגים הממצאים המרכזיים בכל אחד מן המאמרים.
מטרתה של העבודה היא לבחון את תמונת המצב הנוכחית בתחום הרכישות באינטרנט, ולבדוק האם קיימים משתנים מסוימים המשפיעים יותר מאחרים על כוונות הרכישה של הצרכנים בדרך מקוונת, ומהם המדדים המרכזיים המשפיעים על שביעות הרצון מרכישה בדרך זו על הסיכוי לפתח נאמנות ואף לבצע רכישות חוזרות.
המאמרים המוצגים בעבודה זו עוסקים בתחום זה ממספר זוויות שונות, ומנסים להבין מהם הגורמים המשפיעים יותר מכל על התנהגות הצרכן בעידן הוירטואלי.
תוכן העניינים:
מבוא
סקירת המאמרים
ממצאים
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה
שופינג · קניות · אינטרנט · מסחר מקוון · נאמנות לקוחות · אמון · סיכון · רשתות חברתיות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים ברכישות באינטרנט", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים ברכישות באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.