עבודה מס' 068238
מחיר: 471.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מחקר אמפירי הבודק את רמת האפקטיביות של הפרסום בטלוויזיה בהשוואה למדיות אחרות וכיצד תופעת השלטוט (זאפינג) משפיעה על האפקטביות של הפרסום בטלוויזיה.
7,605 מילים ,25 מקורות ,2010
המחקר הנוכחי מתמקד בבחינת אפקטיביות הפרסום בטלוויזיה אל מול תופעת הzapping
(שלטוט) בקרב צופי הטלוויזיה בעת שידור הפרסומות. קרי "נטישת" הצופים את המסך בעת שידור הפרסומת ומעברם לערוצים אחרים. תופעת ה zappingתיבחן אל מול זמן פריים - טיים וזמן האופ פריים.
פריים טיים (באנגלית - Primetime, "זמן ראשי") הוא מושג לועזי בתחום התקשורת, המתייחס לשעות צפיית השיא בטלוויזיה. שעות הפריים טיים משתנות ממדינה למדינה אך מקובל שהשעות 6 עד 10 בערב נחשבות פריים טיים ברוב המדינות (בארץ הפריים טיים נמשך עד השעה 23:00). בשעות אלו מושג המדרוג הגבוה ביותר, כלומר כמות הצופים היא הגדולה ביותר. ערוצי טלוויזיה מסחריים מניבות את רוב רווחיהן בשעות אלו, כיוון שעלות דקת פרסום בפריים טיים היא היקרה ביותר.
רוב תוכניות הטלוויזיה שמשודרות בשעות הפריים טיים הינן "תוכניות לכל המשפחה", תוכניות אשר פונות לכל המגזרים, שכבות האוכלוסייה וקבוצות הגיל (לרוב תוכניות מציאות, שעשועונים וקומדיות) OFF -PRIME. לעומת זאת מתייחס לזמן הצפייה בשעות הבוקר בו כמות הצופים קטנה באופן יחסי לזמן הפריים טיים וכמובן שדקות הפרסום בזמן זה הן מוזלות בשיעור ניכר.
תוכן העניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
3. שאלת מחקר, השערות המחקר
4. שיטה
5. ממצאים
6. מסקנות
7. ביבליוגרפיה
8. נספחים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אפקטיביות הפרסום בטלוויזיה והקשר לזאפינג (שלטוט)", סמינריון אודות "אפקטיביות הפרסום בטלוויזיה והקשר לזאפינג (שלטוט)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.