היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
תשדירי
עבודה מס' 68590
מחקר שבוצע באמצעות ראיונות עם 18 עובדות שב"ס.
10,539 מילים (כ-32.5 עמ'), 30 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 70514
האם רמת שביעות הרצון של העובדים משפיעה על איכות שירות הלקוחות בחברות בעלות מוקדי שירות?
4,238 מילים (כ-13 עמ'), 20 מקורות, 186.95 ₪
עבודה מס' 66471
שירותי ערך מוסף במועדוני כושר וכיצד הם באים לידי ביטוי בשתי רשתות של מועדונים - רשת סטודיו C, ורשת מועדוני Holmes Place.
4,603 מילים (כ-14 עמ'), 17 מקורות, 471.95 ₪
עבודה מס' 65360
הקשר בין תדמית בית הספר לבין הרישום לבית הספר.
9,047 מילים (כ-28 עמ'), 23 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 60983
ניתוח החברה כמספקת שירות (תמהיל השירות, פילוח שוק הלקוחות, שרשרת השירות ומתן פיתרון לבעיה ארגונית).
2,212 מילים (כ-7 עמ'), 8 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 67523
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות חברת "HOT" - הוט.
15,325 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 67903
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה "HOT".
15,317 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 64044
העסקת סוג כח אדם משתנה והשפעתו על איכות השירות בשירותי המשק של האוניברסיטה העברית.
5,227 מילים (כ-16 עמ'), 21 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 60127
העבודה בוחנת את מקורות החוק לעבודת שירות, את המשפט המצוי בהתבסס על דוחות ביקורת שונים ומנתחת את הסוגיות העולות מנקודת מבט של יעילות וצדק. כמו כן נבחן דין עבודת השירות באנגליה.
3,268 מילים (כ-10 עמ'), 10 מקורות, 120.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100