עבודה מס' 069650
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הרשת והאסטרטגיה התקשורתית.
5,577 מילים ,9 מקורות ,2010
רשת "לה גופרה" הוקמה בשנת 2003 והביאה עימה קונספט חדש לשוק המתוקים, הקפה והגלידה. הוופל הבלגי הוא ספינת הדגל של הרשת. הוופל מיוצר על פי מתכון סודי ובלעדי אשר מקורו בכפרי בלגיה.
תוכן עניינים:
תאור המבנה ותמהיל הפורטפוליו של לה גופרה
שווקי המטרה ומיצוב לה גופרה כיום
התקשורת השיווקית הנוכחית של האירגון
אסטרט' המסר והתש"מ
מגמות חדשות וכוחות השוק והגדרת המתחרים
ניתוח יתרונות תחרותיים ונכסיות המותג
אסטרט' המסר החדשה
תקציב התש"מ ותמהיל קידום המשולב
פומביות,יחסי ציבור ושיווק ישיר
תכנון משולב של קמפיין התקשורת
לוח גאנט
ביבליוגרפיה
לה גופרה, קהלי יעד, תאור הפרויקט,יעדים תפעוליים
תאור הצרכים ושלבי הפרויקט
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית משולבת - רשת "לה גופרה"", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית משולבת - רשת "לה גופרה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.