עבודה מס' 067103
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הכנת תוכנית שיווקית כולל תקציב לחברת הום סנטר.
6,648 מילים ,11 מקורות ,2008
הום סנטר פונה לכלל הקהל הישראלי המעוניין בשיפוץ ביתו/אחזקה שוטפת, אך בעיקר לקבלנים ובעלי מלאכה. הפניה השיווקית אינה מראה כל העדפה, אולם השאיפה של הרשת שיגיעו בעלי מקצוע, כי רכישותיהם גדולות ורווחיות יותר לרשת.
הום סנטר ממצבת עצמה כרשת חנויות שיש בה הכול, החל מהבורג הקטן ביותר ועד למטבחים וריהוט כולל לבית ולגינה. מיצוב הרשת יחסית למתחריה כרשת מקצועית בה נותני השירות הינם מקצוענים ("תשאלו את דודו מהום סנטר" - שתרם למיצוב). כלומר, מיצוב מתחרים.
השוק בדרך כלל אינו הומוגני, יש סוגים שונים של לקוחות, על כן, יש לבצע "פילוח שוק", כלומר, לאתר קבוצות של לקוחות שיש להם מכנה משותף ולנסות להתאים את המוצר ואת מאמצי השיווק לקבוצות המבטאות את הפוטנציאל הטוב ביותר לארגון.
תוכן העניינים:
רקע על הרשת והענף
קהל המטרה
מיצוב הרשת
מאפייני התנהגות צרכנים
תמהיל השיווק הקמעונאי (4P)
תמהיל התקשורת השיווקית
בחינת נתוני הסביבה
המטרות השיווקיות של החברה
היתרונות התחרותיים של החברה
ארכיטקטורת המותג
המטרות התקשורתיות ע"פ מדרג ההשפעות
אסטרטגיית המסר
תמהיל מדיה משולב
תמהיל קידום משולב
קביעת תקציב
אסטרטגיה שיווקית
לוח גאנט לתכנון התקשורת השיווקית המשולבת
מדידת יעילות הפרסום
ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית - רשת "הום סנטר"", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית - רשת "הום סנטר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.