היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת שיווקית בחברת שייפ מקבוצת הולמס פלייס

עבודה מס' 062086

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח תוכנית תקשורת שיווקית חדשה עבור המותג "שייפ"

3,104 מילים ,8 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

תוכן העניינים
מבוא
תאור הארגון
סביבת הארגון (מותג, מתחרים, לקוחות(
תמהיל השיווק
שיווק מטרה ומייצוב
נכסיות המותג
יעדים תקשורתיים ((AIDA
תקשורת שיווקית משולבת ((IMC
ביבליוגרפיה

מטרת העבודה הייתה לפתח תוכנית תקשורת שיווקית חדשה עבור המותג "שייפ", תוך שימוש
ביעדים תקשורתיים מדידים ועקביים.
לפיתוח התכנית קדם ניתוח המותג בחתך תמהיל השיווק (קודם לפיתוח התכנית) ומטרותיה
השיווקיות של החברה (שוק מטרה ומייצוב).
עקב מיתון מתמשך בשוק הישראלי, חלה ירידה של %10% - 5 במכירות החברה. לאור כך הוחלט
על פיתוח תוכנית שיווקית חדשה אשר כללה אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית וכן חלופות מתאימות
למקרה הצורך, וזאת במטרה להעלות את מכירות החברה ב10%- תוך פרק זמן של שלושה חודשים.
גובשה אסטרטגיה של פיתוח פלח שוק - פניה לפלח שוק צעירים לפני גיוס. בבסיס הטקטיקה
המוצעת עמד הרעיון של הגברת החשיפה והמידע לפלח זה (משיכה) ומכירת מנוי גמיש (דחיפה).
המסר המוצע התרכז ברעיון של הכנה וכניסה לכושר גופני טרם הגיוס, בריאות, הנאה, קו צעיר.
כלי התקשורת שהוצאו לטקטיקה זו כללו בין היתר פרסום ברדיו, חלוקת עלונים בבתי ספר
תיכוניים, פוסטרים ועוד.
כחלופה לאסטרטגיה זו, גובשה אסטרטגיה של חדירה לשוק - פיתוח פלח שוק החברות. בבסיס
הטקטיקה המוצעת עמד הרעיון של הגברת החשיפה על ידי הגעה ל"עובד הבודד" ולא רק למחלקת
משאבי האנוש של החברה בה הנו מועסק. כמו כן כללה השיטה אלמנט של ערך מוסף והוא מדיניות
תשלומים נוחה, סבסוד המנוי ומתן מתנות לרוכשים.
במסר השיווקי בטקטיקה זו לא בוצע שינוי מהמסר המקורי של החברה (בריאות, סגנון חיים,
הנאה, קו צעיר וכו').
כלי התקשורת שהוצאו כללו בין היתר פרסום, דיוור ישיר (Email), פוסטרים ועוד.
לשתי האסטרטגיות הוגדרה שיטת בקרה מובנית אשר תאפשר לעקוב אחר יישומן והשגת המטרות
השיווקיות.

מקורות:

הורניק וליברמן (1994), ניהול הפרסום, כרך א', האוניברסיטה הפתוחה, ת"א.
ד"ר דן הרמן (2001), איך למדד את כושר התחרות של המותג שלך ולשפר אותו, http://www.allmarketing.co.il/Content/Articles/PrintArticle.asp?ArticleID=124 (31/08/02).
פיליפ קוטלר וגארי ארמסטרונג (1994), עקרונות השיווק, המכון לפריון העבודה והייצור.
פיליפ קוטלר ויעקב הורניק (2000), ניהול השיווק, המהדורה הישראלית, האוניברסיטה הפתוחה.
Chris Fill (1999), Marketing Communications, Pearson Education Limited, England.
David Pickton Amanda Broderick (2001), Integrated Marketing Communications, Pearson Education Limited, England.
Marketing Teacher Internet Site, http://www.marketingteacher.com/Lessons/lesson_ansoff.htm (30/08/02).

תגים:

אסטרטגיה · מותג · פרסום · פלח · שוק · מכון · בריאות · כושר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית בחברת שייפ מקבוצת הולמס פלייס", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית בחברת שייפ מקבוצת הולמס פלייס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.