עבודה מס' 068835
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח העמותה באמצעות מודלים וכלים מעולם התקשורת השיווקית המשולבת.
6,266 מילים ,10 מקורות ,2010
הארגון הוא ארגון שמוכר כמלכ"ר(מוסד ללא כוונת רווח) מעסיק כ-210 עובדים מפעיל כ-400 מתנדבים משרדיו הראשיים של הארגון ממוקמים בת"א. התנועה פועלת בקרב בני נוער משכונות, עיירות פיתוח ופנימיות הנמצאים בצומת הדרכים האחרונה בה ניתן להשפיע על עתידם באמצעות חינוך.
תוכן העבודה נוגע בנקודות הבאות:
תיאור האופי מבנה הארגון ותמהיל הפורטפוליו,שווקי המטרה,מאפייני התנהגות צרכנים ומיצוב, פעילות התקשורת השיווקית הנוכחית של הארגון, אסטרטגיית המסר הנוכחית של הארגון, הגדרה מחדש של אסטרטגיית התש"מ.
תוכן עניינים:
תיאור האופי מבנה הארגון ותמהיל הפורטפוליו
שווקי המטרה, מאפייני התנהגות צרכנים ומיצוב.
פעילות התקשורת השיווקית הנוכחית של הארגון
אסטרטגיית המסר הנוכחית של הארגון.
הגדרה מחדש של אסטרטגיית התש"מ.
* מגמות חדשות בתחום כוחות השוק
* הגדרה מחדש של המטרות השיווקיות
* הגדרת המתחרים
* ניתוח היתרונות התחרותיים.
* הגדרה מחדש של המיצוב ונכסיות המותג לפי מודל bav.
* הגדרת היעדים התקשורתיים עפ"י מדרג ההשפעות של וובסטר
* ניתוח על פי מודל fcb.
* אסטרטגיית המסר, תסדיר ופרסום מחודשים
* (לפי( caples, shimp, serf.
* תקציב התש"מ
* תמהיל המדיה המשולב
* תמהיל קידום משולב
* תכנון משולב של קמפיין התקשורת השיווקית ולוח גאנט.
ביבליוגרפיה
נספחים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית משולבת- "אחריי הכנה לצה"ל".", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית משולבת- "אחריי הכנה לצה"ל"." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.