עבודה מס' 068903
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הצגת אסטרטגיית תקשורת שיווקית נוכחית של החנות TNT, והגדרה מחדש של אסטרטגיית תקשורת שיווקית משולבת.
6,337 מילים ,7 מקורות ,2010
חנות TNT בעפולה ממצבת את עצמה כיום כחנות אופנה נועזת, בועטת, סקסית ומקורית, שנותנת מענה מלא לצורך של צעירים וצעירות של האזור במראה אופנתי וטרנדי. החנות נתפסת בעיניי הציבור כמתאימה למעמד הביניים מבחינת המחיר, כלומר TNT זהו מותג לא יוקרתי במיוחד. בדומה לאחת החברות המתחרות המובילות בשוק, חברת FOX.
תוכן עניינים:
אופי, מבנה ותמהיל הפורטפוליו
שיווק מטרה
מאפייני התנהגות הצרכנים
מיצוב נוכחי
פעילות התקשורת השיווקית הנוכחית
אסטרטגיית המסר הנוכחית
הגדרה מחדש של אסטרטגיית התקשורת השיווקית המשולבת
- נתוני הסביבה המשתנים
- הגדרת מטרות שיווקיות
- הגדרת המתחרים והיתרונות התחרותיים
- מיצוב ונכסיות המותג (מודל BAV של Y&R)
- היעדים התקשורתיים
- מודל FCB
- אסטרטגיית המסר
- עיצוב דגם פרסום
- תקציב התקשורת השיווקית המשולבת
- תמהיל מדיה משולב
- תמהיל קידום
- תכנון משולב של קמפיין התקשורת השיווקית
ביבליוגרפיה
TNT · תקשורת שיווקית · שיווק · אופנה · ביגוד · בגדים · פרסומות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית - חברת TNT, סניף עפולה.", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית - חברת TNT, סניף עפולה." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.