עבודה מס' 069333
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הפרסומת של סמינר הקיבוצים "תהיה בן אדם" תוך יישום מושגים מתוך הפסיכולוגיה ההתנהגותית.
1,739 מילים ,2012
עבודה זו כוללת ניתוח של הפרסומת על פי: "אפקט הפיתיון", מוטיבציה, צרכים והנעה, חקר מניעים - הגישה הפסיכואנליטית של פרויד ופרדוקסים המאפיינים מניעים של הצרכן הישראלי.
סטודנטים · פלחי שוק · פרסומות · אריאלי · רציונאליות · ראציונאליזם · הטיות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.