עבודה מס' 069170
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברה על פי מודלים.
5,325 מילים ,6 מקורות ,2011
העבודה עוסקת בניתוח חברת "תה ויסוצקי" שהיא יצרנית ויצואנית התה המובילה בישראל.
"תה ויסוצקי" כמוצר, מיוצר על ידי משפחת ויסוצקי בישראל החל משנת 1963 וכיום שולטת החברה בלמעלה מ- 78% משוק התה בישראל שמוערך בכ-200 מליון ₪, כולל מכירות למסעדות וכיו"ב.
בניתוח הפירמה שנציג, נכיר את הפירמה "ויסוצקי". בעזרת מודלים מתאימים נוכל לקבל מושג ולו במעט על המשמעות של שליטה בשוק התה ועל הקשר בין שיטות שיווק ותמחור לבין ייצור והפצת מגוון מוצרים חדשים ואף שימור הישנים והמוכרים.
תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
מיהי הפירמה בה עוסקת העבודה?
תמהיל מוצרי הפירמה
פילוסופיית ניהול השיווק
ניתוח מתחרים עפ"י המודלים פורטר ו-SWOT
ניתוח מתחרים עפ"י "מודל בוסטון"
אסטרטגיות המחרה
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
מבוא לשיווק · שיווק · ויסוצקי · משקאות · SWOT · מודל בוסטון · המחרה · ניתוח עסקי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח חברת ויסוצקי", סמינריון אודות "ניתוח חברת ויסוצקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.