עבודה מס' 050468
מחיר: 155.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תיאור החברה, פלח השוק, תמהיל השיווק והאסטרטגיה של החברה.
1,812 מילים ,3 מקורות ,2000
במסגרת הקורס השיווק והסביבה העסקית בחרתי את המוצר אייס T של ויסוצקי תיארתי את החברה המשווקת את המוצר ולאיזה פלח מהשוק היא פונה מהו תמהיל השיווק ובאיזה אסטרטגיה החברה נוקטת לכיסוי פלח השוק.
בפרק האחרון בעבודה אציע לחברה לשווק מוצר חדש המבוסס על המשקה הישן ובעזרת סקר (המופיע בסוף העבודה כנספח ) אבדוק האם יש כדאיות לחברה להוציא משקה זה אל מדף המוצרים.
להכנת עבודה זו נעזרתי בספרות מקצועית וכן במאמרים שחולקו לנו במהלך הקורס .
בנוסף לספרות האקדמאית נעזרתי במנהלת ייצור ושיווק אייס T ויסוצקי, וכן באתר האינטרנט של החברה: http://www.wtea.com
תוכן עניינים:
מבוא
אודות החברה
אייס T
שוק המטרה
כיסוי השוק ומיצוב המוצר
תמהיל השיווק
המוצר החדש
ביבליוגרפיה
נספח (השאלון)
פ.קוטלר , (1991) .עקרונות השיווק,'הוצאת המכון לפריון עבודה '.
י.הורניק ,(1985).ספרינג :'מסע פרסום ישראלי '- מסע ההחדרה של ספרינג ,ניהול השיווק ,'הוצאת האוניברסיטה הפתוחה '.
י.הורניק , (1986).ניהול השיווק,'הוצאת האוניברסיטה הפתוחה' .
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיווק והסביבה העסקית-אייס T של ויסוצקי", סמינריון אודות "השיווק והסביבה העסקית-אייס T של ויסוצקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.